Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Tunnetko itsesi? Testaa yllättääkö persoonallisuustesti sinut. Olemme ...
Trendien tarkastelu ajan mittaan on nyt entistä helpompaa Kyselytulost...
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti ...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. J...
Vuosittainen henkilöstötutkimus voi pahimmillaan lisätä stressiä työyh...
Saimme haastatteluun kansanedustaja Pekka Haaviston, joka on pitkän po...
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöks...