Kieliteknologia auttaa vastaamaan kiperiin miksi-kysymyksiin Zeffin ra...
Zeffin KEVÄT 2022 -tilaisuuden videot on nyt julkaistu sivustolla Jäik...
Miksi pelilliset testit sopivat työkalupakkiisi? Useimmat asiakkaamme ...
Zeffin 30.3.2022 asiakastilaisuuden ohjelma on nyt valmistunut, olkaa ...
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Hei ystävä, Olisitko sinä tai tuttavasi Zeffin tuleva digitaalisen mar...
Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa Zeffi järjesti 1.12.20...
Miksi tehdä monikielisiä kyselyjä? Monikieliset kyselyt ovat erinomain...
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteise...
Top 5 mitä kannattaa huomioida juuri nyt! 1. Voit itse muokata organis...
Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Zeffin järjestämät koulutukset starttasivat 9.9.2021. Koulutuksen tark...
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Mahtavia uutisia! Nyt voit itse muuttaa lähettäjä asetuksia! Pyrimme j...
Timanttiset asiakkuuspäivät saatiin hienosti maaliin. Iso kiitos mukan...
Mitä on hyvä vastaajakokemus kyselyssä? Onko kyse siitä, että vastaaja...
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Tilaa Zeffi-blogi, katso suosituimmat kirjoitukset Zeffin blogi tarjoa...