Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa Zeffi järjesti 1.12.20...
Miksi tehdä monikielisiä kyselyjä? Monikieliset kyselyt ovat erinomain...
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perintei...
Top 5 mitä kannattaa huomioida juuri nyt! 1. Voit itse muokata organis...
Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Zeffin järjestämät koulutukset starttasivat 9.9.2021. Koulutuksen tark...
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Mahtavia uutisia! Nyt voit itse muuttaa lähettäjä asetuksia! Pyrimme j...
Timanttiset asiakkuuspäivät saatiin hienosti maaliin. Iso kiitos mukan...
Mitä on hyvä vastaajakokemus kyselyssä? Onko kyse siitä, että vastaaja...
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Tilaa Zeffi-blogi, katso suosituimmat kirjoitukset Zeffin blogi tarjoa...
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
Zeffi Academyssa vieraili 11.12.2020 puhujavieraana Profiantin Saila S...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Z...