Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!

Miten erottua eduksi?

Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.

 

2 nopeaa vaihetta, miten saat ominaisuuden kyselyihisi.

1.  Luo NPS-kysymys. Valitse NPS kysymyksen jälkeen infokortti. Poluta infokortti siten, että vain esim. suosittelijat (9-10) pääsevät antamaan Google Reviews -palautteen.

07ED47B0-9A79-4B53-8777-6469263D1873_4_5005_c

2. Lisää infokortin linkkiin Google Reviews -osoite. Yrityskohtaiset linkit löydät: https://www.zef.fi/fi/google-reviews-linkin-luonti

8A3594E3-1BBB-44DA-8636-642DD39A5DCE

Asiakkaanne voi antaa palautetta helposti ja se näkyy heti yrityksesi Google-arvosteluissa. Lukuisat Zeffin asiakkaat ovat jo tehneet tämän muutoksen kyselyihinsä ja ovat erittäin tyytyväisiä.

Hyvät palautteet ruokkivat lisäkauppaa. Olisiko aika tehdä tämä myös teidän kyselyjenne kohdalla?

Kysy lisää vinkkejä Zeffin Customer Success -tiimiltä, autamme mielellämme!

 

Iloisia kyselyhetkiä,

t. Zeffin CS -tiimi

support@zef.fi

 

Millainen olisi sinun kyselysi?

Kokeile ilmaiseksi >>