Yrityksesi asiakaspalaute suoraan Googleen!

Miten erottua eduksi?

Kilpailu on kovaa ja on äärimmäisen tärkeää erottua joukosta, positiivisesti. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään suosittelijat antamaan julkista palautetta.

2 nopeaa vaihetta, miten saat ominaisuuden kyselyihisi.

1.  Luo NPS-kysymys. Valitse NPS kysymyksen jälkeen infokortti. Poluta infokortti siten, että vain esim. suosittelijat (9-10) pääsevät antamaan Google Reviews -palautteen.

07ED47B0-9A79-4B53-8777-6469263D1873_4_5005_c

2. Lisää infokortin linkkiin Google Reviews -osoite. Yrityskohtaiset linkit löydät: https://www.zef.fi/fi/google-reviews-linkin-luonti

8A3594E3-1BBB-44DA-8636-642DD39A5DCE

Asiakas voi antaa palautetta helposti ja se näkyy heti yrityksesi Google-arvosteluissa. Lukuisat asiakkaamme ovat jo tehneet tämän muutoksen kyselyihinsä ja ovat erittäin tyytyväisiä. Hyvät palautteet ruokkivat lisäkauppaa. Olisiko aika tehdä tämä myös teidän kyselyjenne kohdalla?

E8967D93-5B63-44BB-A349-5024559C2EDC

Lukuvinkki: Oliko tämä ominaisuus sinulle hyödyllinen? Haluat ehkä tutustua myös Zeffin juuri päivittyneisiin kuvaominaisuuksiin.

 

Millainen olisi sinun kyselysi?

Kokeile ilmaiseksi >>