Yrityksesi asiakaspalaute suoraan Googleen!
Miten erottua eduksi?
Kilpailu on kovaa ja on äärimmäisen tärkeää erottua joukosta, positiivisesti. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään suosittelijat antamaan julkista palautetta.
2 nopeaa vaihetta, miten saat ominaisuuden kyselyihisi.
1. Luo NPS-kysymys. Valitse NPS kysymyksen jälkeen infokortti. Poluta infokortti siten, että vain esim. suosittelijat (9-10) pääsevät antamaan Google Reviews -palautteen.
2. Lisää infokortin linkkiin Google Reviews -osoite. Yrityskohtaiset linkit löydät: https://www.zef.fi/fi/google-reviews-linkin-luonti
Asiakas voi antaa palautetta helposti ja se näkyy heti yrityksesi Google-arvosteluissa. Lukuisat asiakkaamme ovat jo tehneet tämän muutoksen kyselyihinsä ja ovat erittäin tyytyväisiä. Hyvät palautteet ruokkivat lisäkauppaa. Olisiko aika tehdä tämä myös teidän kyselyjenne kohdalla?
Lukuvinkki: Oliko tämä ominaisuus sinulle hyödyllinen? Haluat ehkä tutustua myös Zeffin juuri päivittyneisiin kuvaominaisuuksiin.
Millainen olisi sinun kyselysi?