Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Työhyvinvoinnin edistäminen – tiedolla johtamisen näkökulma
Tässä kirjoituksessa tarkastelemme työhyvinvointia ja miten digitaaliset työkalut ja Zeffi:n tekoälyratkaisut voivat tarjota konkreettista hyötyä työhyvinvoinnin parantamiseen.
Kysely ei ole enää entisensä – Generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet
Kyselyt eivät ole enää entisensä. Generatiivinen tekoäly ei vie pois ihmisen roolia kyselyn suunnittelijana, vaan täydentää sitä. Kun Zeffin teknologia yhdistyy tekoälyanalytiikkaan, organisaatiot voivat saada kyselyistään enemmän irti kuin koskaan ennen – tietoa, joka ei ole vain numeroita, vaan oivalluksia ja ymmärrystä, jotka ohjaavat toimintaa oikeaan suuntaan.
10 toimitustapaa kyselylle - katso valintaopas
Tiedätkö, mistä tavoitat vastaajasi? Onko sinulla jopa olemassa oleva listaus vastaajista CRM:ssäsi tai vastaavassa järjestelmässä? Vai haetko aivan uusia vastaajia verkossa avoinna olevalla testillä. Kyselyn jakelutavan voi valita useasta hyvästä vaihtoehdosta tai voit valita myös yhdistelmän monta menetelmää. Tässä kirjoituksessa luodataan sitä, mitkä tekijät tukevat eri vaihtoehtojen valintaa.
Olet mitannut eNPS:n – Mitä seuraavaksi?
Tässä on vaiheittainen esimerkki siitä, miten analysoida eNPS-tuloksia (Employee Net Promoter Score) yrityksen eri tasoilla, alkaen koko yrityksen tuloksista ja syventyen yksittäisiin osastoihin ja työntekijöihin.
Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?
Asiakastyytyväisyydellä on merkittävä vaikutus yrityksen menestykseen, maineeseen ja henkilöstön hyvinvointiin. Tyytyväiset asiakkaat parantavat liiketoiminnan kannattavuutta, sillä he pysyvät pidempään ja suosittelevat yritystä ystävilleen.