Moderni ja helppokäyttöinen kyselytyökalu*
*96,71% suosittelee

Asiakkaidemme eniten rakastamia ominaisuuksia 💙.
Design Bot Antamalla Design Botille nettisivujesi osoitteen, se luo automaattisesti juuri teidän näköisenne kyselyn. Toimii kuin taika! 97,95 %* kokee, että Zeffi-kyselyihin on mukava vastata (*käyttäjätutkimus 5/2022). |
Tekoälyanalyysi Helppokäyttöinen raportti kertoo yhdellä klikkauksella vahvuutesi ja kehityskohteesi. Tulosten analysointi on lisäksi hauskaa – kuin peliä pelaisi! Analysoi myös tekstipalautteet. Kokeile> |
Rajaton määrä käyttäjiä Käyttäjämäärää ei rajoiteta. Tuo käyttäjiksi kaikki, jotka kyselyjä laativat - vaikka harvemminkin. Zeffi soveltuu teille, olipa käyttäjiä sitten 1 tai 1000. |
Yksi: Luo
Yksinkertainen käyttää, ominaisuuksiltaan kattava.

Älykkäät kysymystyypit
Nelikenttä- ja janakysymykset osoittavat yhdellä klikkauksella, mitkä asiat ovat vastaajille merkityksellisiä. Patentoitu tilastollinen menetelmä. Lue lisää>

Design Bot
Design Bot hakee verkkosivuiltasi oikeat fontit, värit, tyylit ja kuvat. Voit käyttää myös kuvia omalta koneeltasi tai integroitua Unsplash-kuvapankkia.

Valmiit kyselyt
Tarjoamme käyttöösi ammattilaisten laatimat huipputason valmiskyselyt yleisimpiin tapauksiin. Voit luoda kyselyn myös puhtaalta pöydältä. Kokeile>

Polutukset
Poluta sopivat kysymykset näkymään aiempien vastausten perusteella.

Mobiilioptimoitu versio
Mobiili-, tabletti- ja pöytäkoneversio syntyvät kerralla ilman ylimääräistä vaivaa.

Pisteytetyt tulokset
Tee interaktiivisia sisältöjä helposti: testit, liidigenerointi, opetussisältö tai profilointi.

Ilmainen kuvapankki
Tee kyselystäsi upea integroidun Unsplash-kuvapankin kuvilla. Voit ladata myös omia kuviasi tai Design Bottia.

Kerää Google Reviews -arvioita
Yhdistä asiakaskyselysi Google Reviews -arviointeihin ja saat tyytyväiset asiakkaasi suosittelemaan palveluasi. Lue lisää>

Saavutettava vastaustila
Tee saavutettava kysely räätälöidyn vastaustilan avulla. Olemme huomioineen WCAG 2.1:n vaatimukset.

Useita eri kieliä
Kyselyn voi laatia monikielisenä - kaikki data kertyy samalle raportille. Automaattinen kielentunnistus ja käännös.

CSS- ja JSON-editorit
Zeffi-käyttö ei edellytä koodausosaamista. Jos sinulla sitä kuitenkin on, voit editoreilla kustomoida kyselyjä monipuolisesti.

Tutustu lisenssivaihtoehtoihin ja ominaisuuksiin.
Kaksi: Jaa
Laajat kyselyiden jakamiseen ja seurantaan liittyvät toiminnallisuudet. Lue lisää kyselyn jakelutavoista>

Sähköpostikutsut
Kutsu vastaajat sähköpostilla ja luo kutsusta juuri teidän näköisenne.

Personoidut kutsuviestit
Huomioi vastaaja yksilönä ja nosta vastausprosenttia älykkäillä kutsuilla.

Vastaajaseuranta
Seuraa vastaustilannetta ja muistuta vastaajia tarvittaessa.

SMS-kutsut
Paranna kutsujen konversiota kutsumalla vastaajat tekstiviestillä.

Iframe-upotukset
Upota kysely saumattomasti verkkosivulle järjestelmästä saatavalla lyhyellä iframe-upotuskoodilla.

Leijuvat kyselyt
Toteuta leijuva kysely (pop up -kysely) ja tavoita vastaajat tyylillä suoraan verkkosivukävijöiden joukosta.
.png?width=306&height=157&name=Sending%20invitation%20(2).png)
Lähettäjäosoitteen kustomointi
OPTIO. Voit määritellä lähettäjäosoitteen sähköposti- ja SMS-kutsuille. Lähettäjäosoitteella on merkitystä ja voit asettaa sen juuri mieleiseksi.

Automaattiset kutsut
Lähetä kutsuja automaattisesti, kun kutsuun linkitetylle listalle tulee uusia vastaajia. Lista voi sijaita Zeffissä tai siihen integroidussa järjestelmässä.
.png?width=281&height=157&name=Lady%20at%20office%20(2).png)
Automaattiset ilmoitukset
Jaa tulokset suoraan sähköpostiin, kun nopea reagointi on tärkeää. Aseta ehto tai joukko ehtoja, joilla ilmoitus lähetetään. Liidit, reklamaatiot, kiitokset, tilaukset, ..

Anonyymit vastaukset
Päätä itse, haluatko vastaajien olevan nimettömiä vai tunnistettuja. Myös vastaajien rajoitettu tunnistaminen, esim. yksittäinen taustatieto muuten anonyymissa kyselyssä mahdollinen.

Sosiaalisen median jaot
Toteutatko some-testejä? Päätä itse miten sisältösi näkyvät. Kerää liidejä, ilahduta interaktiivisella sisällöllä tai profiloi fiksuilla testeillä. Zeffillä on tehty Suomen isoimpia pelillisiä testejä. Lue lisää>

Älykkäät jakolinkit
Voit jakaa kyselyjä jakolinkeillä ja voit yhdistää niihin haluamiasi tunnisteita. Mahdollistaa rajoitetun tunnistamisen (esim. toimipistekohtaiset linkit) ja tutkimusasetelmat (esim. 360-arviointi).
Kolme: Tulokset
Tuloksia, jotka johtavat toimintaan.

Patentoitu ZEF-menetelmä
ZEF-menetelmä auttaa tekee erilaisten vastaajien datasta vertailukelpoista ja auttaa löytämään vahvuudet ja oleelliset kehittämiskohteet helposti.
.png)
Interaktiivinen raportointi
Poraudu vastauksiin ja suodata esiin haluamasi näkymät helposti. Laadi jaettava raporttinäkymä tai tee ad hoc -raportti heti käytettäväksi. Helppoa!

Ladattavat raportit
Jaa haluamasi raportti kollegoille tai lataa pysyvä raporttilinkki itsellesi.

Mukautetut kaaviot
Muokkaa kaaviot käyttötarkoitukseesi sopivaksi. Voit käyttää esim. nelikenttä-, jana-, palkki- tai tutkakaaviota. Voit myös yhdistää eri vertailukohteita raportille, vaikkapa alueittain tai vastuuhenkilöittäin.

Jaettavat raportit
Jaa interaktiivinen raportti yksityisesti sähköpostiin tai toteuta julkinen raportti. Yksityiset raportit voi toteuttaa jatkuvasti päivittyvinä, jolloin ne toimivat vaikkapa esimieskohtaisina tuloskortteina.

Kaikki yleiset tallennusmuodot
On tilanteita, joissa interaktiivisen raportin sijasta on tarvetta tiedostojen lataamiselle. Saat raportit ulos yleisimpien toimisto-ohjelmien lukemissa muodoissa: pdf, pptx, xlsx, docx ja csv.

Sana-analyysi
Huippuluokan kieliteknologia (NLP) tunnistaa sanojen taipumisen ja antaa tarkan kuvan siitä, mistä teemoista puhutaan. Myös sanaluokat tunnistuvat. Käytössä 12 kielessä, myös rikkaasti taipuvissa suomessa ja ruotsissa.

Sentimenttianalyysi
Sentimenttianalyysi säästää aikaasi, voit keskittyä suoraan siihen millaiseen sävyyn teitä kuvaillaan. Suodata esiin positiivisimmat tai negatiivisimmat palautteet. Käytössä yli 100 kielessä, ainoana kyselytyökaluna myös suomessa.

Vie vastaukset takaisin
Mikään järjestelmä ei ole irrallinen saareke! Vie vastaukset asiakas- tai henkilöstöjärjestelmääsi, mikäli haluat pitää kaiken tiedon yhdessä paikassa. Rikastettu tieto on käytettävissäsi oikeassa paikassa ja palautejärjestelmä on valmis.

Vertaile vastaajaryhmiä
Muodosta vertailu nopeasti raportilla näkyvien kohteiden välille. Näet tarkalleen, miten vastaukset ryhmittäin eroavat.

Yksimielisyystasot
Raportilla näet suoraan, miten yksimielisiä tai erimielisiä vastaajat ovat valitsemillasi kriteereillä, esim. vastaajaryhmittäin.

Tarkka NPS
Nettosuositteluarvolla (Net Promoter Score, NPS) saat tarkan tiedon vastaajien suositteluhalukkuudesta. Lue lisää>
Bonus!
Suunniteltu tiimikäyttöön.

Käyttäjäroolien hallinta
Käyttäjien oikeuksia säädellään eri roolien kautta. Rooleja ovat Omistaja, Ylläpitäjä ja Jäsen.

Yhteistyö
Kollegat voivat jakaa kyselyjä toisilleen ja tehdä yhteistyötä. Kyselyyn voi jakaa muokkaus- tai katseluoikeudet.

Rajapinnat mahdollistavat integroinnin kolmansiin järjestelmiin. Tuo vastaajadataa tai vie rikastettu vastaajadata takaisin. Käytätkö Hubspot'ia? Zeffissä on Hubspot-natiivi-integraatio. Lue API-kuvaus>

Huipputurvallinen
Tiedonkeruu on asia, jossa turvallisuuden kanssa ei voi tehdä kompromisseja. Asiakkainamme on merkittäviä toimijoita aloilta, joilla tiedon luottamuksellisuuteen on kiinnitettävä erityistä huomiota.

GDPR-varma
Kaikki vastaajilta kerätty tieto käsitellään ETA-alueella. Optiona tarjoamme käsittelyn Suomessa.

Korkean tason Asiakastuki >
Interaktiivinen help center, chat- ja sähköpostituki ovat tukenasi käyttöliittymässä. Kyselyopas johdattaa uudet käyttäjät kyselyjen maailmaan. Ilmaisia koulutuksia joka toinen torstai.
Aloittaminen on nyt helppoa.
Saat kyselysi liikkeille minuuteissa.