Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Zeffin KEVÄT 2022 -tilaisuuden videot on nyt julkaistu sivustolla Jäik...
Zeffin 30.3.2022 asiakastilaisuuden ohjelma on nyt valmistunut, olkaa ...
Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa Zeffi järjesti 1.12.20...
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perintei...
Top 5 mitä kannattaa huomioida juuri nyt! 1. Voit itse muokata organis...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Zeffin järjestämät koulutukset starttasivat 9.9.2021. Koulutuksen tark...
Mahtavia uutisia! Nyt voit itse muuttaa lähettäjä asetuksia! Pyrimme j...
Timanttiset asiakkuuspäivät saatiin hienosti maaliin. Iso kiitos mukan...
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Z...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältö...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Me zeffiläiset olemme sinua varten. Avaamme uuden maksuttoman foorumin...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...