Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Z...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältö...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Me zeffiläiset olemme sinua varten. Avaamme uuden maksuttoman foorumin...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä! Oletko miettinyt, ...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Kiinnostaako työskentely Suomen parhaassa työpaikassa (Great Place to ...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. ...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...