Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti ...
Miksi aloittaa valmiista kyselyistä? Olemme tehneet neljännesvuosisada...
Mitkä ovat kyselyjen keskeisimmät termit - kyselyjen sanasto, olkaa hy...
Paljon puhetta tietojohtamisesta - keskeiset termit selitettyinä, olka...
Onko olemassa yhtä oikeaa kysymyslistaa? Kyselyjen ammattilaisina meil...
Miksi taustatietoihin kannattaa panostaa? Käsi sydämelle: kuinka usein...
Miksi vuorovaikutteisuudella on väliä? On kahdenlaista viestintää, suo...
Miksi on tärkeää valita oikea toimitustapa? Tiedätkö, mistä tavoitat v...
Miksi käyttää Älykästä zoomausta? Jokainen johtaja tai kehittäjä joutu...
Tiivistelmä kirjasta: Sähköä kyselyyn! Web-kysely tutkimuksessa ja tie...
Mikä vaikuttaa vastausprosenttiin? Kyselyihin vastataan jatkuvasti ymp...
Valinnanvaraa on hurjasti - mikä kysymystyyppi sopii kyselyysi? On tär...
Asiakastyytyväisyys - se kaikkein tärkein tietopääoman laji Jokin aika...
NPS asiakaskuuntelussa Nettosuositteluarvo, Net Promoter Score eli lyh...
Huomioi yleisö - millainen kyselylomake on toimivin sinun vastaajilles...
Miksi tehdä henkilöstökyselyitä? Osaava ja motivoitunut henkilöstö on ...
Hyvän kyselyn jäljillä Zeffin kyselyoppaan laatiminen lähti yksinkerta...
Miksi nelikenttää kannattaa käyttää? Johtaja, oletko törmännyt tilante...