Luo kysely Zeffin kyselyoppaan avulla

riccardo-annandale-7e2pe9wjL9M-unsplash

Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan

Rakennusainekset: kysely, jonka tuloksia on helppo tulkita ja jotka on priorisoitu tieteellisen tarkasti. Kuitenkin sellainen, jonka tulkintaan sinun ei tarvitse käyttää kuin minuutteja. Jaa kysely sähköpostilla, SMS:llä, upotuksena tai pop up’issa. Näet tulokset heti ja pääset käynnistämään kehittämistoimenpiteet tulosten perusteella. Zeffi-kyselyssä on kaikki nämä piirteet valmiina ja tunnukset saat heti käyttöösi vaikkapa kirjoituksen lopussa olevasta linkistä. 

Entä kyselyopas sitten, mistä on kyse?

Zeffiltä on reilun 20 vuoden taipaleen aikana usein kysytty, millainen on hyvä kysely. Olemme halunneet tarjota parhaat käytännöt maksutta kysely-yhteisön käyttöön ja voit hyödyntää niitä käytitpä sitten Zeffiä tai jotain muuta kyselytyökalua. Lue kirjoituksemme kyselytyökalun valinnasta tai tutustu kyselyoppaaseen >>

Perinteisten kyselyjen ongelma on ratkaistu

Zeffi ratkaisee perinteisten kyselyjen ongelman, joka muodostuu yhdistelmästä tietoähkyä ja tulosten vaikeaselkoisuutta. Tutkitusti tarkin tapa tiivistää kyselyllä kerättyä tietoa auttaa sinua löytämään heti oleellisen tiedon isosta datajoukosta. Voit käyttää nelikenttää tai mitä tahansa muuta kattavasta valikoimasta kysymyksiä. Tarvittaessa syventävät analyysit ovat vain muutaman klikkauksen takana ja voit jakaa tekemiäsi oivalluksia raporttilinkeillä tai tiedostoina. Tuloksiin on helppo porautua ja jakaa eteenpäin, suuri osa jalkauttamistyöstä on jo tehty - tulokset johtavat toimintaan! 

Kyselyn ei tarvitse näyttää lomakkeelta

Jääkö kysely tekemättä, koska arvelet, ettei se puhuttele vastaajajoukkoasi. Entä jos tekisit kyselysi suoraan sellaisessa muodossa, että siihen on mukava vastata ja se lisäksi toimii osana viestintääsi? Miellyttävä vastaajakokemus takaa, että vastaajat kerran aloitettuaan eivät lopeta kyselyäsi kesken. Juuri graafisen ilmeenne mukainen toteutus takaa, että kysely istuu muuhun viestintäänne ja tuntuu omalta  -  on siis saumaton osa muuta kommunikaatiotanne. Lähetittepä kyselykutsun sitten tekstiviestillä tai sähköpostilla, tai upotitte sen verkkosivullenne, lopputulos on tarkalleen teidän organisaationne viestintään sopuiva. Tiesitkö, että kyselyn toimitustapoja on helposti 10? Lue lisää kyselyjen toimitustavoista tai perehdy siihen, mikä tekee kyselylomakkeesta toimivan >>

Kyselyt ovat osa tiedolla johtamista

Et voi johtaa, jos sinulla ei ole dataa, kuuluu tietojohtamisen hokema. Koneen ja ihmisten välissä datankeruu tapahtuu luontevimmin fiksuilla käyttöliittymillä, jotka ohjaavat vastaajan vaivattomasti läpi kyselyn. Data syntyy kuin huomaamatta ja vastaajille jää vieläpä hyvä mieli interaktiivisen kokemuksen jälkeen. Zeffin kanssa tämä on osa päivittäistä toimintaa. Tarvittaessa Zeffin Customer Success -tiimi auttaa sinua matkan varrella. Ei muuta kuin laitetaan turvavyöt kiinni ja nautitaan kyselytuloksista! Kaipaatko lisälukemista: Tutustu tietojohtamisen sanastoon ja perehdy kyselyjen ABC:hen >>

Millainen sinun unelmakyselysi olisi Zeffissä?

Kokeile ilmaiseksi >>

Photo by Riccardo Annandale on Unsplash