Nopeisiin kyselytarpeisiin on pitkään toivottu ratkaisua, jota voitais...
Webinaarisarjan viimeisessä jaksossa käsitellään aihetta “Miten kasvat...
Zeffin Webinaari-sarjan toisessa jaksossa käsitellään aiheena ”Mikä on...
Zeffillä toteutettiin paljon toivottu Webinaari- sarja toukokuussa ja ...
Julkaisimme uudet ominaisuudet, joita tarvitaan anonyymien Zeffi-kysel...
Osallistu 2.6. klo 9 kuntapäättäjien ja -kehittäjien workshopiin
Joko käytätte suosittua ominaisuutta kyselyjen yhdistämiseen? Kun kyse...
Kasvua Asiakashallinnalla -tutkimuksessa (bit.ly/kasvua-asiakashallinn...
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
HR-tieto kuuluu osaksi johdon dashboardia Johtaja, mitkä ovat dashboar...
Suosittu Voimaa viikkoon -videoiden sarja starttasi Aloitimme Voimaa v...
Menestystä työhösi -videosarja julkaistaan jatkossa osana blogia Aloit...
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Osallistu 4.11. klo 9 workshopiin kuntapäättäjille ja -kehittäjille
Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesykl...
Miksi johtaa arvoajureilla Miltä kuulostaa seuraava väite: tiedolla jo...
Resilientti organisaatio varautuu riskeihin, ennakoi ja reagoi nopeast...
Miksi laatujohtaminen perustuu viitekehyksille? Viitekehyksellä on mer...
Toimme Zeffiin kunta-alan lomakkeet Zeffin asiakkaana on suuri joukko ...
TUTKIMUS: Kannattavampaa liiketoimintaa rakennusalalla 2022 Zeffi on v...