Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareist...
Tekoäly mahdollistaa dynaamisen etsinnän SWOT-analyysia on pitkään käy...
Net Promoter Score (NPS) asiakaskokemuksen johtamisessa - vahvuudet ja...
"..valitset Must-Win-Battlet ja tunnistat yksilöiden eri vaikuttimet o...
“No-one knows the cost of defective product. Don’t tell me you do. You...
Arvon merkitys Lean-johtamiselle Lean-johtaminen mielletään toisinaan ...
Lean-johtaminen on avain tuottavuuteen - teidänkin alallanne Lean-joht...
Mikä vetää asiakkaita puoleensa - markkinatutkimuksen uudet tuulet ja ...
2024 tapahtumat 2024 aikana Zeffi on mukana lukuisissa tapahtumissa ja...
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan ta...
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva ta...
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesykl...
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...