Kasvua Asiakashallinnalla -tutkimuksessa (bit.ly/kasvua-asiakashallinn...
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
HR-tieto kuuluu osaksi johdon dashboardia Johtaja, mitkä ovat dashboar...
Suosittu Voimaa viikkoon -videoiden sarja starttasi Aloitimme Voimaa ...
Menestystä työhösi -videosarja julkaistaan jatkossa osana blogia Aloit...
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Osallistu 4.11. klo 9 workshopiin kuntapäättäjille ja -kehittäjille
Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesykl...
Miksi johtaa arvoajureilla Miltä kuulostaa seuraava väite: tiedolla jo...
Resilientti organisaatio varautuu riskeihin, ennakoi ja reagoi nopeast...
Miksi laatujohtaminen perustuu viitekehyksille? Viitekehyksellä on mer...
Toimme Zeffiin kunta-alan lomakkeet Zeffin asiakkaana on suuri joukko ...
TUTKIMUS: Kannattavampaa liiketoimintaa rakennusalalla 2022 Zeffi on v...
Kieliteknologia auttaa vastaamaan kiperiin miksi-kysymyksiin Zeffin ra...
Zeffin KEVÄT 2022 -tilaisuuden videot on nyt julkaistu sivustolla Jäik...
Miksi pelilliset testit sopivat työkalupakkiisi? Useimmat asiakkaamme ...
Zeffin 30.3.2022 asiakastilaisuuden ohjelma on nyt valmistunut, olkaa ...
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Hei ystävä, Olisitko sinä tai tuttavasi Zeffin tuleva digitaalisen mar...