Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
AI
Kyselyt
September 12, 2025

Kysely ei ole enää entisensä – Generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet

Kyselyt eivät ole enää entisensä. Generatiivinen tekoäly ei vie pois ihmisen roolia kyselyn suunnittelijana, vaan täydentää sitä. Kun Zeffin teknologia yhdistyy tekoälyanalytiikkaan, organisaatiot voivat saada kyselyistään enemmän irti kuin koskaan ennen – tietoa, joka ei ole vain numeroita, vaan oivalluksia ja ymmärrystä, jotka ohjaavat toimintaa oikeaan suuntaan.

Kyselyt
Kyselyopas
January 24, 2025

10 toimitustapaa kyselylle - katso valintaopas

Tiedätkö, mistä tavoitat vastaajasi? Onko sinulla jopa olemassa oleva listaus vastaajista CRM:ssäsi tai vastaavassa järjestelmässä? Vai haetko aivan uusia vastaajia verkossa avoinna olevalla testillä. Kyselyn jakelutavan voi valita useasta hyvästä vaihtoehdosta tai voit valita myös yhdistelmän monta menetelmää. Tässä kirjoituksessa luodataan sitä, mitkä tekijät tukevat eri vaihtoehtojen valintaa.

Henkilöstön hyvinvointi
Tiedolla Johtaminen
December 13, 2024

Olet mitannut eNPS:n – Mitä seuraavaksi?

Tässä on vaiheittainen esimerkki siitä, miten analysoida eNPS-tuloksia (Employee Net Promoter Score) yrityksen eri tasoilla, alkaen koko yrityksen tuloksista ja syventyen yksittäisiin osastoihin ja työntekijöihin.

Tutkimus
Kyselyt
December 2, 2024

Zeffi tutkimuskäytössä

Olipa kyseessä akateeminen tutkimus, markkinatutkimus tai organisaation sisäinen kehitysprojekti, Zeff tarjoaa mahdollisuuden suunnitella ja toteuttaa tutkimukset tarkasti ja luotettavasti.

Asiakaskokemus
Webinaarit
October 14, 2024

Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?

Asiakastyytyväisyydellä on merkittävä vaikutus yrityksen menestykseen, maineeseen ja henkilöstön hyvinvointiin. Tyytyväiset asiakkaat parantavat liiketoiminnan kannattavuutta, sillä he pysyvät pidempään ja suosittelevat yritystä ystävilleen.

Inspiroidu
Kyselyt
October 2, 2024

5 Tips For Avoiding Response Bias

In this article, we’ll explore five actionable tips to help minimize response bias in your surveys. From crafting neutral questions to improving respondent anonymity, these strategies will empower you to collect more accurate feedback and make better-informed decisions.