Automatisoi asiakaspalautteesi Hubspot-integraation avulla!

Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun asiakastiedon rikastamis-prosessin rakentamisen Hubspotin ja Zeffin avulla. Lyhyesti - Voitte muutamalla klikkauksella luoda automaation joka lähettää asiakkaalle kutsun luomaanne kyselyyn, jonka vastaukset siirtyvät takaisin Hubspottiin haluamallanne tavalla. Tätä kautta voitte vaivattomasti tehostaa asiakastyytyväisyyttä, projektipalautetta tai liidien keruuta.

 

 

Miksi valita Zeffi?

Käyttämällä Zeffiä tämän prosessin luomiseen pääsette kiinni koko Zeffin työkalupakkiin, jolloin voitte käyttää mm. nelikenttäkysymyksiä, älystä zoomausta sekä esimerkiksi uutuuttamme sentimenttianalyysiä. Zeffi on myös täysin GDPR-yhteensopiva kaikissa tilanteissa - Otamme säännökset huomioon kaikissa tiedonkäsittelyn vaiheissa jolloin voitte olla varmoja tietojenne säilytyksestä ja käsittelystä tietoturvallisesti. Lopuksi tässä kuvattu Hubspot integraatio sisältyy Genius ja Master-lisensseihimme, ja saatte sen käyttöön ilman lisäkustannuksia. 

Miten se toimii?

Yksinkertaisin tapa käyttää Hubspotin ja Zeffin välistä integraatiota on tuoda vastaanottajia automaattisesti Hubspotista – ja lähettää heille kysely kun tämä henkilö lisätään kyseiseen listaan. Tämä ratkaisu toimii esimerkiksi jos haluatte seurata NPS-arvioin trendejä Zeffin analysoinnissa.

Seuraavalla askeleella voisimme lisätä automaattisen muistutusviestin jos vastaanottaja ei vastaa kyselyynne, sekä Zeffistä lähtevän sähköpostiviestin jos vastaaja esimerkiksi antaa liidin kyselyssänne.

 

Tässä vaiheessa olemme vieneet automatisoinnin jo pitkälle. Teidän ei erikseen tarvitse lisätä vastaajia, ei aikatauluttaa muistutuksia jokaisella lähetyskerralla, eikä kenenkään tarvitse tarkasti seurata vastauksia liidien toivossa – vaan Zeffi tekee tämänkin puolestanne.

Zeffiläisinä käytämme itsekin Hubspottia päivittäin – ja asiaa tutkiessamme huomasimme vielä lisämahdollisuuden tälle järjestelmien yhteistyölle. Mahdollistamalla valittujen vastausten automaattisen tuomisen Zeffistä Hubspottiin, voitte käyttää Zeffin analysointityökalun lisäksi kaikkia Hubspotin sisältämiä raportointimahdollisuuksia. Me esimerkiksi seuraamme NPS:n (Net promoter score) muutoksia asiakkaidemme tuoteosaamisen kehityksen mukana – jonka kautta voimme paremmin palvella asiakkaitamme pidemmässä juoksussa.

Tämä poiki alla olevan kokonaisuuden – Kaikki edellämainitut Zeffin tuomat mahdollisuukset, yhdistettynä Hubspotin asiakashallintaan: Aika voittamaton kaksikko asiakastyytyväisyyden seurantaan.

2021-10-01 13_18_19-Customer Journey Map (Timeline), Online Whiteboard for Visual Collaboration

Näin saat Zeffin Hubspot-integraation käyttöösi

    1. Tarkista, että käytössänne on Zeffin Genius- tai Master-lisenssi jolloin Hubspot-integraatio kuuluu pakettiinne. 
    2. Tarvitset Zeffissä Ylläpitäjän tai Omistajan oikeudet. Hubspotissa tarvitset hetkellisesti Super Admin oikeuksia aktivoimaan integraation ensimmäisen kerran - jatkossa pystytte hallinnoimaan integraatiota Zeffin oikeuksien kautta.
    3. Pääset liikkeelle Organisaation asetuksista josta löydät Integraatiot välilehden. Sieltä painamalla Kytke päälle-integraatio pääset luomaan ensimmäistä yhteyttä. 
    4. Step-by-step ohjeen integraation tehokkaaseen käyttöön löydät täältä.

 

Haluatko kuulla lisää - Ota rohkeasti yhteyttä!