Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Z...
Viime toukokuussa järjestimme historian ensimmäisen Timanttipäivän web...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältö...
Mietitkö, onko mahdollista toteuttaa fiksu kysely tai vaikkapa palvelu...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Mietitkö, miten kysely voidaan tehdä anonyyminä ja kuitenkin saada tie...
Tarjoamme suomalaisille työyhteisöille mahdollisuuden tehdä organisaat...
Kuuntelemme jatkuvasti asiakkailtamme saatua palautetta ja kehitämme Z...
Elämme nyt uutta todellisuutta jossa suuri osa palavereista, kursseist...
Trendien tarkastelu ajan mittaan on nyt entistä helpompaa Kyselytulost...
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Rikastetun tiedon ja tietojohtamisen vuosikymmen Zeffi on jo yli kahde...