Osallistu 2.6. klo 9 kuntapäättäjien ja -kehittäjien workshopiin
Olemme lähiaikoina julkaisemassa uusia ominaisuuksia Zeffi-kyselyjen a...
Joko käytätte suosittua ominaisuutta kyselyjen yhdistämiseen? Kun kys...
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Osallistu 4.11. klo 9 workshopiin kuntapäättäjille ja -kehittäjille
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa Zeffi järjesti 1.12.20...
Miksi tehdä monikielisiä kyselyjä? Monikieliset kyselyt ovat erinomain...
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perintei...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Mitä on hyvä vastaajakokemus kyselyssä? Onko kyse siitä, että vastaaja...
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Z...