Kasvua Asiakashallinnalla -tutkimuksessa (bit.ly/kasvua-asiakashallinn...
HR-tieto kuuluu osaksi johdon dashboardia Johtaja, mitkä ovat dashboar...
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Osallistu 4.11. klo 9 workshopiin kuntapäättäjille ja -kehittäjille
Miksi johtaa arvoajureilla Miltä kuulostaa seuraava väite: tiedolla jo...
Resilientti organisaatio varautuu riskeihin, ennakoi ja reagoi nopeast...
Miksi laatujohtaminen perustuu viitekehyksille? Viitekehyksellä on mer...
Toimme Zeffiin kunta-alan lomakkeet Zeffin asiakkaana on suuri joukko ...
TUTKIMUS: Kannattavampaa liiketoimintaa rakennusalalla 2022 Zeffi on v...
Zeffin KEVÄT 2022 -tilaisuuden videot on nyt julkaistu sivustolla Jäik...
Zeffin 30.3.2022 asiakastilaisuuden ohjelma on nyt valmistunut, olkaa ...
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Tilaa Zeffi-blogi, katso suosituimmat kirjoitukset Zeffin blogi tarjoa...
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Viime toukokuussa järjestimme historian ensimmäisen Timanttipäivän web...
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Me zeffiläiset olemme sinua varten. Avaamme uuden maksuttoman foorumin...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Kuinka kerätä liidejä ja suosituksia asiakaspalautteen ohessa Zeffi jä...