Tapahtumat, joihin voit osallistua keväällä 2024

Blog - Education

Kevään 2024 tapahtumat

Kevään 2024 aikana Zeffi on mukana lukuisissa tapahtumissa ja järjestämme myös 4 omaa webinaaria. Zeffin omien tilaisuuksien ohjelman suunnittelussa hyödynnettiin asiakaskyselyssä saatua dataa siitä, mitkä asiat teitä asiakkaitamme kiinnostivat. Zeffi on työkaluna monipuolinen ja tämä näkyy myös tilaisuuksiemme ohjelmistossa, aiheet vaihtelevat asiakaskyselyistä HR-kyselyihin ja markkinatutkimuksesta lean-johtamisessa käytettyihin kyselyihin. Tässä kirjoituksessa esittelemme tulevien tilaisuuksien ohjelmaa, voit myös ennakkoilmoittautua tilaisuuksiin, joihin haluat osallistua.

Ilmoittaudu tapahtumiin tästä

Zeffin omat webinaarit

  • 28.2.2024 klo 15.00-15.45 Löydä todelliset menestystekijäsi NPS-luvun takana
    • Asiakaskyselyissä kerätään usein NPS-tietoa. Itsessään NPS-luku ei kuitenkaan vielä vie meitä riittävän syvälle siihen, millainen dynamiikka siihen vaikuttaa. Ota NPS-luvun taustatekijät ja ajurit haltuun Zeffin minivalmennuksessa Löydä todelliset menestystekijäsi NPS-luvun takana.
  • 27.3.2024 klo 15.00-15.45 Miten HR-kyselyn tulokset viedään käytäntöön
    • Vasta kyselytulosten vieminen käytäntöön on se vaihe, jossa tuloksissa piilevä arvo vapautuu. Millaisia ovat parhaat käytännöt, joihin Zeffin asiantuntijat ovat HR-kyselyiden saralla asiakastyössä törmänneet? Tule kuulolle ja saat kattavan kuvan siitä, miten älykäs zoomaus ja tekstinanalyysi voivat auttaa sinua analyysityössä - unohtamatta pitkittäis- ja poikittaisvertailuja, jotka voivat avata täysin uusia näkökulmia aineistoon.
  • 3.5.2024 klo 9.00-9.45 Kuka meiltä ostaa? - luo ostajaprofiilit yhdellä kyselyllä
    • Erityisesti markkinointi- ja myyntijohto korosti asiakaskyselyssämme yhtä webinaariehdotusta: Kuka meiltä ostaa? - luo ostajaprofiilit yhdellä kyselyllä. Webinaarissa luodaan käytännönläheinen katsaus siihen, kuinka ostajaprofiilit käytännössä syntyvät ja miten luotte kyselyn, joka auttaa suuntaamaan markkinointia ja myyntiä entistä tarkemmin.
  • 29.5.2024 klo 15.00-15.45 Lean-johtaminen käytännönläheisesti
    • Onko Lean-johtaminen vielä aihepiiri, joka ei ole sinulle vielä aivan tuttu? Tai oletko miettinyt, miten kyselyt voisivat palvella sinua Lean-johtamisen välineinä? Käytännönläheisessä webinaarissa käydään lyhyesti läpi Leanin periaatteet ja esitellään yksinkertaisia tapoja luoda Leanilla arvoa kyselyjen kautta.

 

Zeffi puhujana muissa tapahtumissa

  • 15.3.2024 Ekonomit: Customer Success käytännönläheisesti
    • tilaisuus on avoin Suomen ekonomien / Helsingin ekonomien jäsenille
    • puhujana COO Janne Vainikainen, Zeffi
    • ilmoittautuminen Ekonomien sivuilla
  • 16.4.2024 TechVilla: Miksi Customer Success -ajattelu sopisi teidänkin yrityksellenne?
    • tämä TechVillan webinaari on avoin myös muille, kuin TechVIllan asiakkaille
    • käytännönläheisessä webinaarissa puhujat Zeffiltä ja Siili Solutionsilta
    • ilmoittautuminen avautuu TechVillan sivuille lähempänä tilaisuutta
  • 11. - 25.4.2024 Henry ry: Inhimillinen tiedolla johtaminen (3 moduulia)
    • 3 moduulin kokonaisuus toteutetaan yhteistyössä Henry ry:n kanssa
    • Zeffin asiakkaana sinulla on oikeus osallistua myös ilman Henry ry:n jäsenyyttä: ilmoittautuminen
    • puhujina CEO Jaakko Alasaarela ja COO Janne Vainikainen Zeffiltä
  • 14.5.2024 Kauppakamari: CSM-koulutuspäivä (maksullinen)
    • suosittu Customer Success Managerien koulutuspäivä uusitaan keväällä 2024
    • puhujina COO Janne Vainikainen, Zeffi; Taina Parviainen, Kauppakamari ja Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy
    • ilmoittautuminen Kauppakamarin verkkosivulla

 

Lue seuraavaksi:

Mitkä ovat parhaat käytännöt tiedonkeruussa? Tutustu Zeffin juhlavuoden julkaisuun, Kyselyoppaaseen:

Kuva 12.1.2024 klo 9.18