Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
Zeffi Academyssa vieraili 11.12.2020 puhujavieraana Profiantin Saila S...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Zef...
Viime toukokuussa järjestimme historian ensimmäisen Timanttipäivän web...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältöj...
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Mietitkö, onko mahdollista toteuttaa fiksu kysely tai vaikkapa palvelu...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Me zeffiläiset olemme sinua varten. Avaamme uuden maksuttoman foorumin...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Tunnetko itsesi? Testaa yllättääkö persoonallisuustesti sinut. Olemme ...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Kuinka kerätä liidejä ja suosituksia asiakaspalautteen ohessa Zeffi jä...
Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä! Oletko miettinyt, ...