Viime toukokuussa järjestimme historian ensimmäisen Timanttipäivän web...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältö...
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Mietitkö, onko mahdollista toteuttaa fiksu kysely tai vaikkapa palvelu...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Me zeffiläiset olemme sinua varten. Avaamme uuden maksuttoman foorumin...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Tunnetko itsesi? Testaa yllättääkö persoonallisuustesti sinut. Olemme ...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Kuinka kerätä liidejä ja suosituksia asiakaspalautteen ohessa Zeffi jä...
Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä! Oletko miettinyt, ...
Mietitkö, miten kysely voidaan tehdä anonyyminä ja kuitenkin saada tie...
Tarjoamme suomalaisille työyhteisöille mahdollisuuden tehdä organisaat...
Kuuntelemme jatkuvasti asiakkailtamme saatua palautetta ja kehitämme Z...
Elämme nyt uutta todellisuutta jossa suuri osa palavereista, kursseist...
Trendien tarkastelu ajan mittaan on nyt entistä helpompaa Kyselytulost...
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...