Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Rikastetun tiedon ja tietojohtamisen vuosikymmen Zeffi on jo yli kahde...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Caf-arviointikehys nyt Zeffissä Olemme toteuttaneet Zeffiin kansainväl...
"A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together i...
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti ...
Luin juuri Ray Dalion kirjoittaman tuoreen kirjan Principles. Tämä on ...
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva ta...
Elämme vuotta 2018. Useat käyttötavaramme ovat kytkettynä verkkoon, hy...
Olitpa tekemässä asiakastyytyväisyyskyselyä, henkilöstökyselyä tai mit...
Vastaa kysymyksiin alla ja löydä tuloksena luonteellesi ominaiset vahv...
Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat viimein täällä. ...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Nyt alkaa kyselyiden maailmassa uusi aika. Tänään avaamme kaikille käy...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Kerätäksesi mahdollisimman laadukasta tietoa kyselyillä, on kysymystyy...
Onnistuneita kyselytutkimuksia yhdistää usein muutama selkeä piirre. N...
Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...