Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Zef...
Viime toukokuussa järjestimme historian ensimmäisen Timanttipäivän web...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältöj...
Mietitkö, onko mahdollista toteuttaa fiksu kysely tai vaikkapa palvelu...
Lämmin kiitos vastauksistanne! Zeffin asiakkaat vastasivat innolla syk...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Mietitkö, miten kysely voidaan tehdä anonyyminä ja kuitenkin saada tie...
Tarjoamme suomalaisille työyhteisöille mahdollisuuden tehdä organisaat...
Kuuntelemme jatkuvasti asiakkailtamme saatua palautetta ja kehitämme Z...
Elämme nyt uutta todellisuutta jossa suuri osa palavereista, kursseist...
Trendien tarkastelu ajan mittaan on nyt entistä helpompaa Kyselytulost...
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Rikastetun tiedon ja tietojohtamisen vuosikymmen Zeffi on jo yli kahde...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Caf-arviointikehys nyt Zeffissä Olemme toteuttaneet Zeffiin kansainväl...
"A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together i...
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti ...