Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Woman on laptop in a coffee shop.
Asiakaskokemus
Tiedolla Johtaminen
AI
November 7, 2025

Asiakastyytyväisyyskysely - anna tekoälyn auttaa seuraavan kyselyn toteutuksessa

Tässä artikkelissa käsittelemme, kuinka tekoäly voi täydentää asiantuntijan roolia, miten tekoälyagenttimme voi auttaa teitä kyselyn laatimisessa, mitkä ovat parhaat tavat jakaa asiakaskyselyjä ja miten tekoälyanalyysi voi paljastaa selkeämmin kehittämiskohteet ja ehdottaa toimenpiteitä.

Zef NPS-analyysi
AI
Tiedolla Johtaminen
Kyselyt
eNPS
October 17, 2025

Tekoälyagentti Esko aloittaa uuden ajan Zeffin raportoinnissa ja tuo teille suuren lisähyödyn

Tapaa Esko, uusi tekoälyagentti Zeffin raporteissa! Se analysoi automaattisesti kyselytulokset, tunnistaa vahvuudet ja vastaa kaikkiin datakysymyksiisi chatissa. Lue lisää ja ota käyttöön!

AI
Asiakaskokemus
Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
October 3, 2025

Kyselytutkimusten suurimmat haasteet ja tekoälyn käänteentekevä rooli

Kyselytutkimukset kärsivät matalista vastausprosenteista ja vastaajaväsymyksestä. Lue, miten Zeffin tekoäly ja pelilliset kyselyt nostavat vastausaktiivisuutta, parantavat datan laatua ja palauttavat luottamuksen digitaalisiin tutkimuksiin.

Woman smiling in cafe
AI
Henkilöstön hyvinvointi
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
September 17, 2025

Työhyvinvoinnin edistäminen – tiedolla johtamisen näkökulma

Tässä kirjoituksessa tarkastelemme työhyvinvointia ja miten digitaaliset työkalut ja Zeffi:n tekoälyratkaisut voivat tarjota konkreettista hyötyä työhyvinvoinnin parantamiseen.

AI
Kyselyt
September 12, 2025

Kysely ei ole enää entisensä – Generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet

Kyselyt eivät ole enää entisensä. Generatiivinen tekoäly ei vie pois ihmisen roolia kyselyn suunnittelijana, vaan täydentää sitä. Kun Zeffin teknologia yhdistyy tekoälyanalytiikkaan, organisaatiot voivat saada kyselyistään enemmän irti kuin koskaan ennen – tietoa, joka ei ole vain numeroita, vaan oivalluksia ja ymmärrystä, jotka ohjaavat toimintaa oikeaan suuntaan.

Kyselyt
Kyselyopas
January 24, 2025

10 toimitustapaa kyselylle - katso valintaopas

Tiedätkö, mistä tavoitat vastaajasi? Onko sinulla jopa olemassa oleva listaus vastaajista CRM:ssäsi tai vastaavassa järjestelmässä? Vai haetko aivan uusia vastaajia verkossa avoinna olevalla testillä. Kyselyn jakelutavan voi valita useasta hyvästä vaihtoehdosta tai voit valita myös yhdistelmän monta menetelmää. Tässä kirjoituksessa luodataan sitä, mitkä tekijät tukevat eri vaihtoehtojen valintaa.