Myynnillinen asiakaskokemuskysely
Täysin valmis paketti, jolla saat helposti asiakkailtasi lämpimiä liidejä, julkisia suositteluja sekä ymmärrät tarkasti mitä asiakkaasi oikeasti ajattelevat! Saat tuloksia heti - Katso video alla:
Satoja tyytyväisiä asiakkaita
"Keräämme kaikki asiakaspalautteet Zeffillä. Olemme kyselyllä keränneet runsaasti kauppaan johtaneita liidejä. Asiakkaamme ovat tykänneet vastata. Seuraamme tuloksia viikoittain tiimikohtaisesti ja Zeffin vaikutukset ovat olleet merkittäviä. Lämpöpartion NPS on noussut 21 pykälää ja reklamaatiot ovat vähentyneet."
Henri Mantila
Tuotantojohtaja
9-12%
tyytyväisistä asiakkaistasi antaa sinulle liidejä
tyytyväisistä asiakkaistasi antaa sinulle liidejä
30-35%
tyytyväisistä asiakkaistasi antaa sinulle kommentin, jonka voit julkaista julkisesti
tyytyväisistä asiakkaistasi antaa sinulle kommentin, jonka voit julkaista julkisesti
10-52%
tyytyväisistä asiakkaistasi haluaa yhteydenoton lisämyynnillesi
tyytyväisistä asiakkaistasi haluaa yhteydenoton lisämyynnillesi
+20-36
pykälän nousu NPS-lukuusi, eli kuinka todennäköisesti asiakkaasi suosittelevat sinua. Tämän saavutat jakamalla kyselyn reaaliaikaiset Zeffi raportit työntekijöillesi, jolloin asiakkaan palaute menee suoraan tekijöille.
* Ylläkuvatut luvut ovat todellisia toteutuneita lukuja.
Sopiiko tämä sinun yrityksellesi?
Haluatko saada lisää asiakkaita?
Myyttekö tuotteita/palveluita asiakkaillenne tapaamalla asiakkaan tai puhelimitse?
Haluatko ymmärtää tarkasti mitä asiakkaasi oikeasti ajattelevat?
Jos vastauksesi on KYLLÄ näihin kysymyksiin, myynnillinen asiakaskokemuskysely on kuin tehty juuri sinulle!
Kokeile vastaamista itse…
Helppo toimittaa kaikille vanhoille asiakkaillesi ja tuleville asiakkaillesi sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Nerokas raportti, sekä liidien ja suositusten toimittaminen myynnille ja markkinoinnille sähköposti-ilmoituksilla.
Valmis konsepti, joka kerää liidit, julkiset suosittelut ja kaikki asiakaspalautteesi tehokkaasti.
Katso raportti
Ota yhteyttä
Sara-Sofia Kreivi +358 45 862 4333 |
Jaakko Alasaarela +358 50 360 3603 |