Jatkuva asiakaspalaute

Zeffillä on 25 vuoden kokemus asiakastyytyväisyyden mittauksesta. Luodaan teille yhdessä prosessi, jossa ei ainoastaan mitata asiakastyytyväisyyttä - vaan lisäksi tuodaan liidejä myynnillenne ja otetaan myös korjaava palaute hoitoon ajoissa.

Haluan esittelyn ja tarjouksen

Jatkuva asiakaspalaute

chart-trend-1d

Mittaa asiakastyytyväisyyttä helposti valmiiksi hiotun prosessin avulla

  • Voitte verrata tulosta vaikkapa tuotteittain ja vetää tulokset helposti yhteen - saatte kokonaiskuvan, miten onnistuitte
  • Jatkuva mittaaminen auttaa tarttumaan pienempiinkin trendeihin, ennen kuin ne kasvavat haasteiksi
checkbox

Toiminnalliset tulokset - tiedä tarkalleen, mitä teidän on kehitettävä

  • Raportin sisään rakennettu trendianalyysi mahdollistaa kehityksen visuaalisen seurannan, eikä muutos jää piiloon keskiarvopisteiden taa
  • Patentoitu Älykästä zoomaus -menetelmä poistaa erilaisten vastaustyylien vaikutuksen ja osoittaa kullekin asiakasryhmälle merkittävimmät tekijät
sms

Sentimenttianalyysi ja tunneprofilointi

  • Anna tekoälyn tunnistaa eri yksiköissä annetun palautteen sävy ja vastaajien tunnetilat avoimista tekstivastauksista
  • Pääset vertaamaan eri asiakasryhmien tai vaikkapa tuotekohtaisia vastauksia ja pääset kiinni juurisyihin pinnalla olevien ilmiöiden takana
chart-bar-vertical-purple

Tuloksia, joista seuraa toimenpiteitä

  • Rakennetaan automaattiset herätteet liideille, lisämyynnin signaaleille ja mahdollisille reklamaatioille - viiveen poisto kasvattaa liiketoiminnallista arvoa
  • Johdon näkökulmasta jatkuva mittaaminen antaa paitsi kokonaiskuvan tyytyväisyydestä, myös mahdollisuuden seurata kehittämisohjelmien vaikutusta
quote
Jos sinulla on tarvetta asiakastutkimuksille, suosittelen Zeffiä lämpimästi!

Olli Pietiläinen

Myyntijohtaja

SAKA Suomen Autokauppa

Kuva 5.1.2024 klo 11.51 
quote
Zeffin kyselytyökalu tuo meille asiakastyytyväisyyden lisäksi myös lisää suoraa kauppaa.

Hanna Luukkonen

CMO
Kaskipuu

Kuva 5.1.2024 klo 9.32 
quote
Hämmästyin kuinka hyvä Zeffin raportti ja älykäs zoomaus on. Saimme suuren lisäarvon ja jopa konkreettiset toimenpiteet mitä tehdä.

Pertti Tahvanainen
CEO
GreenLed

tahvanainen-1 

Oletko valmis täyteen palautesilmukaan?

Jatkuva palautteenkeruu mielletään vaikeaksi toteuttaa - useimmiten syyttä suotta. Kunnon työkaluilla se on peräti yksinkertaista, varsinkin jos saa 25 vuotta asian parissa toimineen kokeneen tiimin parhaat käytännöt käyttöönsä. Täydessä palautesilmukassa 1) tuodaan lähtötiedoiksi asiakastiedot CRM:stä. 2) Sitten kerätään palaute olemassaolevan tiedon rikastamiseksi, minimissään NPS ja vapaapalaute. 3) Saadut tiedot viedään takaisin CRM:n ja asiakasdata on jälleen laadukkaampaa. 4) CRM:ssä data on eri työnkulkujen käytössä ja valmiina seuraavaan palautekierrokseen. Lue lisää jatkuvasta palautteenkeruusta: Blogi - Mitä asiakkaillesi kuuluu tänään - entä huomenna

Sentimentti kuvaa tekstin sävyä

Laadullisen datan lisäksi voidaan analysoida tekstipalautteet. Sentimenttianalyysissa tekoäly laskee kullekin tekstipalautteelle sävyn väliltä -10 - +10. Myös väittämien keskimääräisen sävy analysoidaan ja voit tarkastella näitä arvoja vaikkapa osasto- tai tiimikohtaisesti. 

Sana-analyysi ja avainsanat

Zeffin sana-analyysi on totuttuja sanapilviä älykkäämpi. Sen pohjana toimiva metodi on Lingsoftin rakenneanalyysi, joka tuo rikkaasti taipuvien suomen ja ruotsin kieltenkin kohdalla taipuneet sanat yhden tunnisteen taakse. Tunnista myös sanaluokat, kuten adjektiivit.

Interaktiiviset vertailut

Raportti on erinomainen tiedolla johtajan väline, sillä ad hoc -analyyseja voi tehdä muutamalla klikkauksella ilman data-analyytikkoa. Toisaalta näkymiä voidaan helposti valmistella ja jakaa kullekin tarpeen mukaan, vaikkapa  vastuuhenkilöille oman vastuualueen vastaukset.