Näin keräät tehokkaasti viiden tähden Google-arvosteluja

Ota julkiset palautteet haltuun ja ohjaa NPS-kysymyksestä pelkästään suosittelijat antamaan julkisia Google-arvioita. Anna hyvän palautteen kiertää ja tuoda teille lisäkauppaa. Onko organisaationne valmis lisämyyntiin, jonka Google-ratingin paraneminen tuottaa?

Haluan esittelyn ja tarjouksen

Miksi kerätä Google-arvosteluja Zeffillä?

single-choice

Rakennat luottamusta ja uskottavuutta

  • Positiiviset Google-arvostelut toimivat tyytyväisten asiakkaiden kokemuksina, mikä lisää luottamusta ja uskottavuutta.
  • Potentiaaliset asiakkaat luottavat usein arvosteluihin arvioidakseen yrityksen mainetta ja luotettavuutta ennen päätöksentekoa.
checkbox

Parannat verkkonäkyvyyttä

  • Google-arvostelut parantavat yrityksesi verkkonäkyvyyttä ja sijoitusta hakukoneissa.
  • Suurempi määrä positiivisia arvosteluja voi parantaa paikallista hakukoneoptimointiasi, jolloin näytte paremmin potentiaalisille asiakkaille.
sms

Tarjoat asiakasnäkemyksiä

  • Arvostelut tarjoavat arvokasta tietoa asiakkaiden kokemuksista, mieltymyksistä ja odotuksista.
  • Voitte käyttää tätä palautetta tunnistaaksenne vahvuuksianne ja kehittäessänne palveluitanne vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.
info

Kannustat asiakkaita sitoutumaan

  • Googlen positiivisiin ja negatiivisiin arvosteluihin vastaaminen osoittaa, että yrityksesi arvostaa asiakkaiden palautetta.
  • Avoin kommunikaatio arvosteluosiossa osoittaa, että huolehditte asiakaspalautteesta, mikä parantaa yrityskuvaanne.

2 vaihetta, miten saat ominaisuuden kyselyihisi

Luo NPS-kysymys.

Luo ensiksi NPS-kysymys ja lisää NPS-kysymyksen jälkeen infokortti. Poluta infokortti siten, että vain suosittelijat (9-10) pääsevät antamaan Google Reviews -palautteen.

Luo infokortti ja lisää Google Reviews -osoitteenne

Lisää infokortin linkkiin Google Reviews -osoite. Yrityskohtaiset linkit voit toteuttaa tässä: Google-reviews linkin luonti

Poluta infokortti näkymään vain tyytyväisille vastaajille.

Asiakkaanne voi antaa palautetta helposti ja se näkyy heti yrityksesi Google-arvosteluissa. Lukuisat Zeffin asiakkaat ovat jo tehneet tämän muutoksen kyselyihinsä ja ovat erittäin tyytyväisiä.

Vinkki: Parhaiten toimiva muotoilu Infokortille on "Lämmin kiitos, annoit meille korkeat pisteet! Voisitko vielä käydä klikkaamassa meille Google-arvostelun yllä olevasta napista? 😊"

quote
Jos sinulla on tarvetta asiakastutkimuksille, suosittelen Zeffiä lämpimästi!

Olli Pietiläinen

Myyntijohtaja

SAKA

Kuva 10.1.2024 klo 13.09 
quote
Toteutimme asiakkaillemme kyselyn Zeffillä. Tulokset yllättivät ja ällistyttävät: 190 positiivista julkista kommenttia.

Hanna Luukkonen

CMO
Kaskipuu

Luukkonen 
quote
En usko, että ihmiset aluksi ymmärtävät, kuinka hyvä ja tuottoisa Zeffi on!

Mikko Nissinaho
CEO
inWell

Nissinaho 

Google-arvostelu rakentaa luottamusta palveluunne

Google-arvostelut tarjoavat asiakkaille foorumin, jossa he voivat jakaa kokemuksiaan, jolloin muut voivat tehdä tietoisia päätöksiä tosielämän palautteen perusteella. Positiiviset arvostelut eivät ainoastaan lisää luottamusta ja uskottavuutta, vaan myös lisäävät yrityksen näkyvyyttä verkossa ja vaikuttavat positiivisesti hakukonesijoituksiin. Osallistumalla aktiivisesti arvosteluihin yritykset voivat osoittaa sitoutumisensa asiakastyytyväisyyteen ja puuttua mahdollisiin huolenaiheisiin, mikä edistää avoimuutta ja rakentaa luottamusta. Tulokset ovat ällistyttäneet asiakkaitamme: keskimäärin yli 12% tyytyväisistä asiakkaista antaa sinulle viiden tähden Google-arvostelun.