Näin keräät tehokkaasti viiden tähden Google-arvosteluja
Ota julkiset palautteet haltuun ja ohjaa NPS-kysymyksestä pelkästään suosittelijat antamaan julkisia Google-arvioita. Anna hyvän palautteen kiertää ja tuoda teille lisäkauppaa. Onko organisaationne valmis lisämyyntiin, jonka Google-ratingin paraneminen tuottaa?
Miksi kerätä Google-arvosteluja Zeffillä?
Rakennat luottamusta ja uskottavuutta
- Positiiviset Google-arvostelut toimivat tyytyväisten asiakkaiden kokemuksina, mikä lisää luottamusta ja uskottavuutta.
- Potentiaaliset asiakkaat luottavat usein arvosteluihin arvioidakseen yrityksen mainetta ja luotettavuutta ennen päätöksentekoa.
Parannat verkkonäkyvyyttä
- Google-arvostelut parantavat yrityksesi verkkonäkyvyyttä ja sijoitusta hakukoneissa.
- Suurempi määrä positiivisia arvosteluja voi parantaa paikallista hakukoneoptimointiasi, jolloin näytte paremmin potentiaalisille asiakkaille.
Tarjoat asiakasnäkemyksiä
- Arvostelut tarjoavat arvokasta tietoa asiakkaiden kokemuksista, mieltymyksistä ja odotuksista.
- Voitte käyttää tätä palautetta tunnistaaksenne vahvuuksianne ja kehittäessänne palveluitanne vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.
Kannustat asiakkaita sitoutumaan
- Googlen positiivisiin ja negatiivisiin arvosteluihin vastaaminen osoittaa, että yrityksesi arvostaa asiakkaiden palautetta.
- Avoin kommunikaatio arvosteluosiossa osoittaa, että huolehditte asiakaspalautteesta, mikä parantaa yrityskuvaanne.
2 vaihetta, miten saat ominaisuuden kyselyihisi
Luo NPS-kysymys.
Luo infokortti ja lisää Google Reviews -osoitteenne
Lisää infokortin linkkiin Google Reviews -osoite. Yrityskohtaiset linkit voit toteuttaa tässä: Google-reviews linkin luonti
Poluta infokortti näkymään vain tyytyväisille vastaajille.
Asiakkaanne voi antaa palautetta helposti ja se näkyy heti yrityksesi Google-arvosteluissa. Lukuisat Zeffin asiakkaat ovat jo tehneet tämän muutoksen kyselyihinsä ja ovat erittäin tyytyväisiä.
Vinkki: Parhaiten toimiva muotoilu Infokortille on "Lämmin kiitos, annoit meille korkeat pisteet! Voisitko vielä käydä klikkaamassa meille Google-arvostelun yllä olevasta napista? 😊"
Olli Pietiläinen
Myyntijohtaja
SAKA
Hanna Luukkonen
CMO
Kaskipuu
Mikko Nissinaho
CEO
inWell