Tekoälyagentti Esko aloittaa uuden ajan Zeffin raportoinnissa ja tuo teille suuren lisähyödyn

Hyvät Zeffin blogin lukijat!
Olemme julkaisseet uuden tekoälyagentin Zeffin raportteihin ja uskomme sen luovan sinulle merkittävästi lisää hyötyä ja arvoa.
Agentin nimi on Esko, kunnianosoituksena Zeffin perustajalle, professori Esko Alasaarelalle. Esko analysoi automaattisesti kyselysi tulokset ja vastaa helpon chat-keskustelun kautta kaikkiin kysymyksiisi – juuri niin kuin haluat. Voit siis käydä keskustelua aineiston kanssa sinua askarruttavista kysymyksistä!
Tekoälyagentti toimii täysin turvallisesti:
· kaikki data säilytetään EU-alueella
· käyttö on 100% GDPR:n mukaista
· dataasi ei käytetä tekoälyn koulutuksessa
Mitä Esko voi tehdä puolestasi?
1. Tunnista vahvuudet ja kehityskohteet automaattisesti
Raportin yläosasta löydät automaattisen yhteenvedon vahvuuksista, kehityskohteista ja suositelluista toimenpiteistä. Voit muokata analyysin näkökulmaa asetukset-kuvakkeen kautta säätämällä tekoälyn ohjeistusta haluamallasi tavalla. Jos haluat tarkemman yhteenvedon, klikkaa raportin oikeassa yläkulmassa olevaa kolmen pisteen painiketta ja valitse “Johdon yhteenveto”.
2. Kysy Eskolta mitä tahansa datastasi
Keskustele Eskon kanssa chatissa ja kysy esimerkiksi:
· Ketkä ovat tyytyväisimmät asiakkaamme ja miksi?
· Kuinka voimme kasvattaa myyntiämme?
· Keitä ovat tyytymättömimmät asiakkaamme ja mitä heidän kanssaan kannattaa tehdä?
· Miksi projektipäällikkö Annen asiakkaat ovat tyytyväisempiä kuin Matin?
· Miten asiat ovat kehittyneet kahden viime kuukauden aikana? Ja niin edelleen.
3. Vertailut toimialaan ja kilpailijoihin
Pyydä Eskoa tekemään vertailuja, esimerkiksi:
· Miksi asiakkaan kannattaa valita meidät eikä yritystäX (yritysX.com)?
· Mitä meidän tulisi tehdä, jotta asiakastyytyväisyytemme nousisi toimialan parhaaksi?
· Kuinka tuloksemme vertautuvat toimialan muihin toimijoihin?
· jne.
4. Syvällinen sisältöanalyysi
· Pyydä Eskoa tulkitsemaan ja teemoittamaan avointenkysymysten vastauksia juuri haluamallasi tavalla.
· Pyydä Eskoa tekemään SWOT-analyysi
· jne.
Katso lyhyt käyttöohjevideo TÄSTÄ >>
Tekoälyagentin toimintaperiaatteet
· Esko on käytettävissä raporteissa, joissa on vähintään yksi NPS-kysymys. NPS toimii yleisenä tyytyväisyysmittarina, jonka ympärille analyysi rakentuu. Kysymyksen ei tarvitse olla juuri muodossa “Kuinka todennäköisesti suosittelisit…”. Mikä tahansa yleinen tyytyväisyyskysymys käy,kunhan kysymystyyppi on NPS.
· Esko ei ole käytettävissä, jos kyselyn anonymiteettitaso on keskikorkea (3) tai korkea (5). Tämä johtuu siitä, että tekoälyn analyysikyky on niin tarkka, että yksittäisten vastaajien tunnistamisen riskiä ei haluta ottaa.
· Jos haluat käyttää Eskoa henkilöstö- tai pulssikyselyissä, aseta anonymiteettitasoksi matala ja ota kyselyyn vain tärkeimmät taustatiedot mukaan, joissa on anonymiteettirajasi mukainen määrä vastaajia.
· Esko ei ole saatavilla Zeffin Smart-lisenssissä ja muissa alemmissa lisenssitasoissa.
· Ominaisuus on julkaistu “Alpha”-vaiheessa ja kehitämme sitä jatkuvasti käyttäjäpalautteen pohjalta.
Miten pääsen heti kokeilemaan Esko-tekoälyagenttia Zeffissä
Kirjaudu Zeffiin ja tapaa Esko raportissasi. Jos tekoälyominaisuudet eivät vielä ole käytössäsi, voit ottaa ne käyttöön maksuttomasti loka-marraskuun ajaksi seuraavasti:
1. Varaa 15min esittely/käyttöönotto Sara-Sofian kanssa TÄSTÄ >>
2. Tai klikkaa allaolevaa nappia, josta voit tilata ominaisuuden kokeiltavaksi
Mitä seuraavaksi tapahtuu Zeffin tekoälykehityksessä?
Lähikuukausina tuomme Zeffiin useita uusia tekoälyominaisuuksia, jotka helpottavat käyttöä ja kasvattavat saamaanne hyötyä.
Missiomme on auttaa sinua menestymään tiedolla johtamisessa ja kyselyissä.
Lupauksemme sinulle:
1. Zeffissä on sisäänrakennettuna johtavat tieteelliset ja psykologiset menetelmät, jotta saat juurisyy-tason vastaukset ja pääset kehittämään toimintaasi laadukkaan analyysin avulla.
2. Vastaaminen on sujuvaa ja Zeffin käyttö sinulle helppoa.
3. Käytössäsi ovat modernit teknologiat ja tekoäly – korkealla tietoturvalla.
4. Kaikki datanne on vain teidän käytössänne, nyt ja aina tulevaisuudessa!
Ole matalalla kynnyksellä yhteydessä meihin, jos on sinulla mitään, mikä sinua mietityttää tai mistä haluat keskustella tarkemmin!
