Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
June 22, 2023

Valmis kysely: Hallituksen itsearviointi

Yritysten ja erilaisten organisaatioiden hallitusten tulee kerran vuodessa tehdä kysely, jossa hallitus arvioi oman työnsä onnistumista ja löytää siten mahdollisia kehittymiskohteita.

Kyselyt
June 22, 2023

Valmis kysely: Asiakastyytyväisyyskysely

Ota käyttöösi Zeffin valmis asiakastyytyväisyyskysely ja saat korkeammat vastausprosentit sekä tutkitusti tarkimman tiedon ja syvimmän ymmärryksen siitä, mitä mieltä asiakkaasi ovat. Interaktiivisen raportin kautta ymmärrät syvällisesti syy-seuraus-suhteet ja näet yhdellä silmäyksellä vahvuutesi ja kehityskohteesi.

Inspiroidu
June 22, 2023

Valmis kysely: Organisaation laatuarviointi

Kun otat käyttöön tämän kyselyn, ymmärrät äärimmäisen syvällisesti koko organisaatiosi toiminnan ja löydät tärkeimmät kehityskohteet. Raportti on interaktiivinen ja älykäs – se antaa sinulle tutkitusti tarkimman tiedon, jotta voit tehdä parhaita päätöksiä.

Asiakaskokemus
Kyselyt
NPS
June 22, 2023

Valmis kysely: palvelutilanteen asiakastyytyväisyyskysely

25 vuoden aikana Zeffillä on luotu tuhansia erilaisia asiakatyytyväisyyskyselyjä, joiden opit olemme sisällyttäneet tähän valmiiseen kyselyyn.

Asiakaskokemus
Kyselyt
NPS
June 13, 2023

Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!

Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.

Kyselyt
March 22, 2023

Valmis kysely: Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi

Kaikilla face-to-face -myyntiä tekevillä organisaatioilla on samantapainen myyntiprosessi, jota kaikki organisaation myyjät seuraavat. Usein haasteena on se, kuinka saat pidettyä myyntiprosessin jatkuvasti tasalaatuisena myyjästä riippumatta.