Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Valmis kysely: Asiakastyytyväisyyskysely
Ota käyttöösi Zeffin valmis asiakastyytyväisyyskysely ja saat korkeammat vastausprosentit sekä tutkitusti tarkimman tiedon ja syvimmän ymmärryksen siitä, mitä mieltä asiakkaasi ovat. Interaktiivisen raportin kautta ymmärrät syvällisesti syy-seuraus-suhteet ja näet yhdellä silmäyksellä vahvuutesi ja kehityskohteesi.
Valmis kysely: Organisaation laatuarviointi
Kun otat käyttöön tämän kyselyn, ymmärrät äärimmäisen syvällisesti koko organisaatiosi toiminnan ja löydät tärkeimmät kehityskohteet. Raportti on interaktiivinen ja älykäs – se antaa sinulle tutkitusti tarkimman tiedon, jotta voit tehdä parhaita päätöksiä.
Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!
Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.
Valmis kysely: Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi
Kaikilla face-to-face -myyntiä tekevillä organisaatioilla on samantapainen myyntiprosessi, jota kaikki organisaation myyjät seuraavat. Usein haasteena on se, kuinka saat pidettyä myyntiprosessin jatkuvasti tasalaatuisena myyjästä riippumatta.