Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. Jotta asiakkaan ääni saataisiin kuuluviin, tulee asiakkaille tarjota helppo tapa kertoa omista kokemuksista ja ideoista.
Laadullinen tutkimus
Laadullinen tutkimus tarkastelee tutkittavan ilmiön laatuun, ei määrään liittyviä piirteitä. Meille Zeffissä laadullinen tutkimus sisältää aina myös mahdollisuuden analyysivaiheessa tehtäviin määrällisiin tarkasteluihin, esimerkiksi suhteuttamalla tietyssä teemassa annettuja laadullisia arvioita toisiinsa
Valmis kysely: Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskysely
Suomen lain mukaan niiden oragnisaatioiden, jotka työllistävät yli 30 henkilöä, täytyy tehdä tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma. Usein haasteena on, ettei organisaatioissa tiedetä, kuinka suunnitelma tehdään. Siksi kehitimme tämän kyselyn!