Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
15.02.2024

Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa

Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa.

Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
15.02.2024

Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa

Asiakkaan odotusten ja mieltymysten sekä laajempaan markkinatutkimukseen liittyen menetelmäkehitys etenee hiljalleen. Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa. Molemmat ovat kuitenkin keskeisiä asiakasymmärryksen lajeja - siksi nostamme tässä blogikirjoituksessa esiin markkinatutkimuksen ja kyselyjen tutkimustuloksia.

Inspiroidu
24.01.2024

Tietojohtamisen sanasto

Tietojohtaminen on johtamisen laji, joka keskittyy liiketoiminnan ohjaamiseen tietoon perustuen.

Asiakaskokemus
Henkilöstön hyvinvointi
Kyselyt
16.01.2024

Kieliteknologia analysoi tekstipalautteet puolestasi

Zeffin uudet ominaisuudet tarjoavat mahdollisuuden tiivistää tekstiaineistoa ja nostaa esiin sen piileviä merkityksiä. Kun aikaa vapautuu oleellisten tekstikommenttien etsimisestä, se voidaan käyttää tuottavammin muuhun työhön tai syventää aiempaa analyysia samassa aikaikkunassa.

Tiedolla Johtaminen
12.01.2024

Miten valintapäätökset syntyvät?

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöksiä? Millaisen vertailun jälkeen päädyit esimerkiksi nykyiseen autoosi, taloosi tai älypuhelimeesi? Mistä lähdit liikkeelle ja miten lopullinen päätös valikoitui?

Kyselyt
Inspiroidu
14.12.2023

Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen

Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?