Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Tiedolla Johtaminen
Vieraskirjoitus
July 24, 2024

Mitä kilpailijasi eivät halua sinun tietävän muutoksen läpiviennistä?

Organisaatiomuutos on väistämätön osa yritystoimintaa. Sitä väistämättömämpi, mitä pidempään liiketoiminta jatkuu ja mitä laajemmaksi organisaatio kasvaa alkuperäisen perustajatiimin lisäksi. 

Tiedolla Johtaminen
Hubspot
Inspiroidu
June 19, 2024

Miten luon integraation Hubspotin ja Zeffin välille - Askel askeleelta

Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesyklin hubspotin ja Zeffin välille. Käymme tarkemmin läpi syyt tämän luomiselle täällä. 

Kyselyt
Tutkimus
May 30, 2024

Johdon näkökulma - kuinka NPS:a tulisi kehittää

Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareista, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yksinkertaisella kysymyksellä: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävällesi tai kollegallesi?" Tämä luku on ollut laajalti käytössä yrityksissä, mutta sen potentiaalia ei aina hyödynnetä täysin.

Asiakaskokemus
Kyselyt
Tutkimus
May 10, 2024

AI-pohjainen juurisyyanalyysi - NPS:n odotettu parannus

Yksi käytetyimmistä menetelmistä asiakastyytyväisyyden mittaamisessa on Net Promoter Score (NPS). Tässä kirjoituksessa pohdimme NPS:n merkityksellisyyttä viimeaikaisen tutkimuksen valossa ja konseptin kehitystarpeita, syventäen erityisesti juurisyyanalyysin mukaan tuomisen mahdollisuuksien osalta.

Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
February 15, 2024

Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa

Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa.

Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Tutkimus
February 15, 2024

Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa

Asiakkaan odotusten ja mieltymysten sekä laajempaan markkinatutkimukseen liittyen menetelmäkehitys etenee hiljalleen. Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa. Molemmat ovat kuitenkin keskeisiä asiakasymmärryksen lajeja - siksi nostamme tässä blogikirjoituksessa esiin markkinatutkimuksen ja kyselyjen tutkimustuloksia.