Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Lean
06.08.2024

Lean-blogisarja - osa 1: Lean-johtaminen käytännönläheisesti

Lean-johtaminen ei ole vain kokoelma tuotannon kehittämisen menetelmiä vaan siitä hyötyvät myös palvelubisneksen kehittäjät. Itselläni on ollut ilo keskittyä tuomaan Lean-pohjaista kehittämisen kulttuuria useampaan organisaatioon, eivätkä ne toimi teollisen tuotannon alalla. Leanin juuret ovat toki autoteollisuudessa, Toyota Production Systemissä (TPS), mutta koen sen soveltamisen kentän paljon suuremmaksi. 

Tutkimus
Kyselyt
30.07.2024

Strategiset mahdollisuudet ja uhkat tekoälyanalyysissa

SWOT-analyysia on pitkään käytetty vahvuuksien, heikkouksien, mahdollisuuksien ja uhkien kartoittamiseen. Yrityksellemme tämä on läheinen aihe, onpa jopa ydinteknologiaamme viitattu usein pika-SWOT-analyysina. Itsekin olen kirjoittanut vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistamisesta tällä foorumilla useasti. Nyt tuli aika kokeilla jotain uutta, mahdollisuuksien ja uhkien tunnistamista tekoälyhaastattelun avulla.

Tiedolla Johtaminen
Vieraskirjoitus
24.07.2024

Mitä kilpailijasi eivät halua sinun tietävän muutoksen läpiviennistä?

Organisaatiomuutos on väistämätön osa yritystoimintaa. Sitä väistämättömämpi, mitä pidempään liiketoiminta jatkuu ja mitä laajemmaksi organisaatio kasvaa alkuperäisen perustajatiimin lisäksi. 

Tiedolla Johtaminen
Hubspot
Inspiroidu
19.06.2024

Miten luon integraation Hubspotin ja Zeffin välille - Askel askeleelta

Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesyklin hubspotin ja Zeffin välille. Käymme tarkemmin läpi syyt tämän luomiselle täällä. 

Kyselyt
Tutkimus
30.05.2024

Johdon näkökulma - kuinka NPS:a tulisi kehittää

Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareista, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yksinkertaisella kysymyksellä: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävällesi tai kollegallesi?" Tämä luku on ollut laajalti käytössä yrityksissä, mutta sen potentiaalia ei aina hyödynnetä täysin.

Asiakaskokemus
Kyselyt
Tutkimus
10.05.2024

AI-pohjainen juurisyyanalyysi - NPS:n odotettu parannus

Yksi käytetyimmistä menetelmistä asiakastyytyväisyyden mittaamisessa on Net Promoter Score (NPS). Tässä kirjoituksessa pohdimme NPS:n merkityksellisyyttä viimeaikaisen tutkimuksen valossa ja konseptin kehitystarpeita, syventäen erityisesti juurisyyanalyysin mukaan tuomisen mahdollisuuksien osalta.