Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
March 11, 2022

Hyvä kysymyslista - 10 tekijää

Tässä kirjoituksessa käsitellään niitä tekijöitä, jotka tekevät kysymyslistasta hyvän

Kyselyt
March 9, 2022

Valmiit kyselyt

Hyvät käytännöt ovat yrityksellemme tulleet vuosien mittaan tutuiksi. Jo vuosia sitten teimme päätöksen, että hyvät kyselypohjat kuuluvat kaikille.

Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
March 9, 2022

Älykäs zoomaus osoittaa tärkeimmät kehityskohteet

Mitkä tuloksista ovat merkittäviä, millä on vastaajillemme väliä? Mihin asioihin pitäisi puuttua, jotta voimme hymyssä suin jatkaa työskentelyä kollegoina, eikä teidemme tarvitse erota? Mitkä asiat saavat asiakkaamme lumoutumaan brändistämme niin, etteivät he koskaan edes harkitse vaihtamista?

Inspiroidu
Kyselyopas
March 9, 2022

10 askelta korkeaan vastausprosenttiin

Kokosimme yhteen Zeffin neljännesvuosisadan taipaleella kertyneet top 10 -vinkit vastausprosentin nostamiseen.

Hubspot
Asiakaskokemus
Kyselyt
October 1, 2021

Automatisoi asiakaspalautteesi Hubspot-integraation avulla!

Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun asiakastiedon rikastamis-prosessin rakentamisen Hubspotin ja Zeffin avulla. Lyhyesti - Voitte muutamalla klikkauksella luoda automaation joka lähettää asiakkaalle kutsun luomaanne kyselyyn, jonka vastaukset siirtyvät takaisin Hubspottiin haluamallanne tavalla. Tätä kautta voitte vaivattomasti tehostaa asiakastyytyväisyyttä, projektipalautetta tai liidien keruuta. 

Tiedolla Johtaminen
August 23, 2021

Nelikenttä osoittaa kehityskohteet helposti

Oletko törmännyt tilanteisiin, joissa sinulla on tutkimusraportilla suuri joukko keskiarvoja mielenkiinnon kohteena olevista kysymyksistä? Luulenpa, että olet, niin itsekin monissa tilanteissa.