Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
August 5, 2022

Taustatietokysymykset: ABC

Käsi sydämelle: kuinka usein taustatietokysymyksille tulee uhrattua enemmän aikaa, kuin varsinaiselle kyselysisällölle? Väitän, että useimmiten taustatietokysymykset tulevat mukaan siinä sivussa ja varsinainen kyselysisältö vie valtaosan valmisteluun käytetystä ajasta. 

Asiakaskokemus
August 3, 2022

Asiakaspalaute - lomake on keskeinen osa onnistumista

Asiakastyytyväisyyden mittaamisessa kyselyt ovat tehokkaimpiin kuuluva tapa muodostaa kuvaa suoriutumisesta. On toki mahdollista tehdä myös muun laista asiakastyytyväisyyden mittausta, esimerkiksi myyntipistehaastatteluilla tai vaikkapa puhelimitse tehtävillä haastatteluilla.

Kyselyt
August 3, 2022

Vuorovaikutteisuus kyselyissä - mitä se mahdollistaa?

Perinteinen yksisuuntainen viestintä ei aina innosta osallistumaan, mutta entä jos kyselyt ja sisällöt voisivat tarjota välitöntä hyötyä vastaajalle? Vuorovaikutteiset sisällöt, kuten profilointityökalut, tuotevalitsimet ja tietoa lisäävät testit, tekevät kyselyistä kiinnostavampia ja hyödyllisempiä jo vastaushetkellä.

Tiedolla Johtaminen
Kyselyt
August 2, 2022

Miksi Zeffi on tieteellisesti tarkin kyselytyökalu?

”Sähköä kyselyyn! Web-kysely tutkimuksessa ja tiedonkeruussa” –kirjan taustalla on Lapin yliopiston menetelmätieteiden laitoksella tehty tutkimus, jossa selvitettiin sähköisen kyselyn mahdollisuuksia ja rajoituksia.

Kyselyt
June 22, 2022

Valmis kysely: Esimiehen arviointilomake

Google on tunnettu hyvästä yrityskulttuuristaan. Toimme nyt Googlen mallin mukaisen esimiehen arviointilomakkeen Zeffiin käytettäväksi sinulle!

Asiakaskokemus
Kyselyt
March 17, 2022

Mitä sinun asiakkaillesi kuuluu tänään - entä huomenna?

Kun asiakkuuksien tilasta ja niiden muutoksista saadaan piirrettyä kuvaa, joka päivittyy jatkuvasti ja automaattisesti, asiakkuuksien hoitaminen muodostuu aivan eri tyyppiseksi tehtäväksi.