Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
October 25, 2022

Opi kyselymestariksi - osa 1

Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti kyselymestariutta, nimittäin oppimaan kyselyn suunnittelun perusteet. Tämän perehdytyksen jälkeen osaat suunnitella kyselyitä ja vastata erilaisiin aloittelijan esittämiin kysymyksiin, kuten esimerkiksi

Kyselyopas
Kyselyt
October 11, 2022

Hyvän kyselyn tunnusmerkit

Zeffin kyselyoppaan laatiminen lähti yksinkertaisesta ajatuksesta. Koska päivittäin käymme asiakastyössä pohdintaa siitä, millainen on hyvä kysely, miksi emme tekisi tästä yhteistä tietokantaa, jossa ajatukset on koottu yhteen paikkaan. Hyviä käytäntöjä siis todellakin on tullut vastaan, kun Zeffi on kohta neljännesvuosisadan näiden asioiden parissa työtä tehnyt.

Asiakaskokemus
Henkilöstön hyvinvointi
Kyselyt
September 6, 2022

Likert-asteikko kyselyssä

Likert-asteikko on suosittu menetelmä mielipiteiden ja asenteiden selvittämisessä, etenkin silloin, kun halutaan ymmärtää vastaajien näkemyseroja tarkasti. Asteikko tarjoaa selkeät vaihtoehdot, joiden avulla voidaan mitata mielipiteiden voimakkuutta. Esimerkiksi "5 = täysin samaa mieltä" ja "1 = ei lainkaan samaa mieltä" antavat kuvan, kuinka vahvasti vastaajat suhtautuvat eri väittämiin.

Kyselyt
August 23, 2022

Valmis kysely: Henkilöstön pulssikysely

Pulssikyselyn tarkoituksena on, että saat koko ajan pidettyä sormet pulssilla sen suhteen, mikä on henkilöstösi fiilis ja kuinka he kokevat työnteon kullakin hetkellä.

Kyselyt
August 5, 2022

Taustatietokysymykset: ABC

Käsi sydämelle: kuinka usein taustatietokysymyksille tulee uhrattua enemmän aikaa, kuin varsinaiselle kyselysisällölle? Väitän, että useimmiten taustatietokysymykset tulevat mukaan siinä sivussa ja varsinainen kyselysisältö vie valtaosan valmisteluun käytetystä ajasta. 

Asiakaskokemus
August 3, 2022

Asiakaspalaute - lomake on keskeinen osa onnistumista

Asiakastyytyväisyyden mittaamisessa kyselyt ovat tehokkaimpiin kuuluva tapa muodostaa kuvaa suoriutumisesta. On toki mahdollista tehdä myös muun laista asiakastyytyväisyyden mittausta, esimerkiksi myyntipistehaastatteluilla tai vaikkapa puhelimitse tehtävillä haastatteluilla.