Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Inspiroidu
June 22, 2023

Valmis kysely: Organisaation laatuarviointi

Kun otat käyttöön tämän kyselyn, ymmärrät äärimmäisen syvällisesti koko organisaatiosi toiminnan ja löydät tärkeimmät kehityskohteet. Raportti on interaktiivinen ja älykäs – se antaa sinulle tutkitusti tarkimman tiedon, jotta voit tehdä parhaita päätöksiä.

Asiakaskokemus
Kyselyt
NPS
June 22, 2023

Valmis kysely: palvelutilanteen asiakastyytyväisyyskysely

25 vuoden aikana Zeffillä on luotu tuhansia erilaisia asiakatyytyväisyyskyselyjä, joiden opit olemme sisällyttäneet tähän valmiiseen kyselyyn.

Asiakaskokemus
Kyselyt
NPS
June 13, 2023

Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!

Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.

Kyselyt
March 22, 2023

Valmis kysely: Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi

Kaikilla face-to-face -myyntiä tekevillä organisaatioilla on samantapainen myyntiprosessi, jota kaikki organisaation myyjät seuraavat. Usein haasteena on se, kuinka saat pidettyä myyntiprosessin jatkuvasti tasalaatuisena myyjästä riippumatta.

NPS
Kyselyt
March 8, 2023

Onko NPS teille sopiva mittari?

Nettosuositteluarvo, Net Promoter Score eli lyhyemmin NPS, on kiistatta yksi käytetyimmistä asiakaskuuntelun lukuarvoista. Mitattu asia, halukkuus suositella yritystänne tai palveluanne, on vahvasti kytköksissä asiakastyytyväisyyteen. Sen muutokset yli ajan ja sen vertailut esimerkiksi eri palvelujen tai yksiköiden välillä voivat tuoda hyvää näkyvyyttä toimintaanne

Kyselyt
February 23, 2023

Valmis kysely: Myynnillinen asiakaskokemuskysely

Ota käyttöösi tämä valmis myynnillinen asiakaskokemuskysely ja saat korkeimmat vastausprosentit sekä tutkitusti tarkimman tiedon ja syvimmän ymmärryksen siitä, mitä mieltä asiakkaasi ovat.