Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Valmis kysely: Organisaation laatuarviointi
Kun otat käyttöön tämän kyselyn, ymmärrät äärimmäisen syvällisesti koko organisaatiosi toiminnan ja löydät tärkeimmät kehityskohteet. Raportti on interaktiivinen ja älykäs – se antaa sinulle tutkitusti tarkimman tiedon, jotta voit tehdä parhaita päätöksiä.
Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!
Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.
Valmis kysely: Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi
Kaikilla face-to-face -myyntiä tekevillä organisaatioilla on samantapainen myyntiprosessi, jota kaikki organisaation myyjät seuraavat. Usein haasteena on se, kuinka saat pidettyä myyntiprosessin jatkuvasti tasalaatuisena myyjästä riippumatta.
Onko NPS teille sopiva mittari?
Nettosuositteluarvo, Net Promoter Score eli lyhyemmin NPS, on kiistatta yksi käytetyimmistä asiakaskuuntelun lukuarvoista. Mitattu asia, halukkuus suositella yritystänne tai palveluanne, on vahvasti kytköksissä asiakastyytyväisyyteen. Sen muutokset yli ajan ja sen vertailut esimerkiksi eri palvelujen tai yksiköiden välillä voivat tuoda hyvää näkyvyyttä toimintaanne