Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Pulssikysely - yrityksen sykemittari
Pulssikyselyitä käytetään jatkuvaan palautteenkeruuseen - voit ajatella niitä organisaation sykkeen mittaamisen välineenä. Miten henkilöstöllämme tänään menee ja mihin suuntaan saamamme palautteet kehittyvät? Onko tiimien tai esimiesten saamissa tuloksissa eroja ja onko tuloksissa mitään, mihin pitäisi tarttua jo ensimmäisistä indikaatioista lähtien?
Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. Jotta asiakkaan ääni saataisiin kuuluviin, tulee asiakkaille tarjota helppo tapa kertoa omista kokemuksista ja ideoista.
Laadullinen tutkimus
Laadullinen tutkimus tarkastelee tutkittavan ilmiön laatuun, ei määrään liittyviä piirteitä. Meille Zeffissä laadullinen tutkimus sisältää aina myös mahdollisuuden analyysivaiheessa tehtäviin määrällisiin tarkasteluihin, esimerkiksi suhteuttamalla tietyssä teemassa annettuja laadullisia arvioita toisiinsa