Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Asiakkaan odotusten ja mieltymysten sekä laajempaan markkinatutkimukseen liittyen menetelmäkehitys etenee hiljalleen. Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa. Molemmat ovat kuitenkin keskeisiä asiakasymmärryksen lajeja - siksi nostamme tässä blogikirjoituksessa esiin markkinatutkimuksen ja kyselyjen tutkimustuloksia.
Kieliteknologia analysoi tekstipalautteet puolestasi
Zeffin uudet ominaisuudet tarjoavat mahdollisuuden tiivistää tekstiaineistoa ja nostaa esiin sen piileviä merkityksiä. Kun aikaa vapautuu oleellisten tekstikommenttien etsimisestä, se voidaan käyttää tuottavammin muuhun työhön tai syventää aiempaa analyysia samassa aikaikkunassa.
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?
360-arvioinnilla näet suoriutumisen kokonaisvaltaisesti
Muistat varmaan, millaista on työskennellä työpaikassa, jossa kaikki tuntevat toisensa? Ehkä työskentelet sellaisessa nytkin. Tällaisessa yhteisössä jokainen on jatkuvan arvioinnin kohteena, osin tiedostamattomankin. Pienessä työyhteisösssä 360-arvioinneille ei välttämättä ole tarvetta.






