Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Strategiset mahdollisuudet ja uhkat tekoälyanalyysissa
SWOT-analyysia on pitkään käytetty vahvuuksien, heikkouksien, mahdollisuuksien ja uhkien kartoittamiseen. Yrityksellemme tämä on läheinen aihe, onpa jopa ydinteknologiaamme viitattu usein pika-SWOT-analyysina. Itsekin olen kirjoittanut vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistamisesta tällä foorumilla useasti. Nyt tuli aika kokeilla jotain uutta, mahdollisuuksien ja uhkien tunnistamista tekoälyhaastattelun avulla.
Mitä kilpailijasi eivät halua sinun tietävän muutoksen läpiviennistä?
Organisaatiomuutos on väistämätön osa yritystoimintaa. Sitä väistämättömämpi, mitä pidempään liiketoiminta jatkuu ja mitä laajemmaksi organisaatio kasvaa alkuperäisen perustajatiimin lisäksi.
Johdon näkökulma - kuinka NPS:a tulisi kehittää
Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareista, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yksinkertaisella kysymyksellä: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävällesi tai kollegallesi?" Tämä luku on ollut laajalti käytössä yrityksissä, mutta sen potentiaalia ei aina hyödynnetä täysin.
AI-pohjainen juurisyyanalyysi - NPS:n odotettu parannus
Yksi käytetyimmistä menetelmistä asiakastyytyväisyyden mittaamisessa on Net Promoter Score (NPS). Tässä kirjoituksessa pohdimme NPS:n merkityksellisyyttä viimeaikaisen tutkimuksen valossa ja konseptin kehitystarpeita, syventäen erityisesti juurisyyanalyysin mukaan tuomisen mahdollisuuksien osalta.
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa.






