Katso oheinen video ja tiedät tarkalleen, miten laadit kyselyjä, joilla pääsette tavoitteisiinne. Kyselyt tarjoavat tavan kuunnella asiakkaita, henkilöstöä ja muita sidosryhmiä.
Zeffin kaltainen moderni kyselytyökalu tarjoaa vastauksia, kun tavoitteenanne on kasvattaa myyntiä, pitää asiakkaat ja henkilöstö tyytyväisinä - ylipäätään kun haluatte johtaa tiedolla, jonka hankitte teille tärkeiltä henkilöiltä, olipa heidän ryhmänsä sitten mikä tahansa.
Menesty kyselyillä, katso Jaakko Alasaarelan inspiroiva video alta:
Ohjeessa käsitellään koko kyselyn rakentamisen, julkaisun ja tulosanalyysin polku aina tulosten hyödyntämiseen asti. Kyselyjä ei laadita laatimisen vuoksi, vaan tärkeintä ovat niillä saavuttamanne tulokset. Kaikki tähtää yhteen asiaan - toimintanne kehittämiseen teille tärkeiltä henkilöiltä keräämänne tiedon perusteella. Aloita tietoperusteisen kehittämisen kulttuuri jo tänään - pääset hyvään vauhtiin tämän videon ohjeiden mukaisesti. Iloisia kyselyhetkiä!
Joko teillä kehitetään Zeffin modernin kyselytyökalun avulla?