Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä!
Oletko miettinyt, millaisia kyselyjä kollegasi muissa organisaatioissa tekevät?
Haluatko kuulla parhaista käytännöistä kyselytuloksiin perustuvassa kehittämisessä?
Zeffin Timanttipäivän puheenvuoroissa kuulet mm. kuinka johtavat organisaatiot varmistavat palvelujensa käyttäjien ja oman henkilöstön tyytyväisyyden.
Osallistu webinaariin ja opit kuinka saatte kyselyjen tarjoaman tiedon osaksi päivittäistä johtamista ja kehittämistä. Webinaari sopii sinulle vaikka et vielä ole Zeffi-käyttäjä, vaan vielä miettimässä kyselyjen etuja tiedolla johtamisessa.
Tervetuloa Zeffin Timanttipäivä -webinaariin!
Tarjoamme kevään kiinnostavimmat tapaukset kyselyiden maailmasta.
Millaisen kyselyn sinä tekisit?

Ohjelma:
klo 9.30 Webinaarihuone aukeaa
klo 10.00 Tervetuloa Zeffin Timanttipäivään! - lyhyt johdanto ohjelmaan
Janne Vainikainen, Customer Success Director, Zeffi
klo 10.05 - 11.30 Aamupäivän puheenvuorot
Lumonin kokemuksia kyselyiden hyödyntämisestä
Vilja Lehtonen, myyntipäällikkö, Lumon
Nortal's Zeffi Experience
Triin Välimaa, Employee Experience Manager, Nortal
Zeffin käyttö rajapintojen yli - mitä se käytännössä mahdollistaa
Joona Suomala, hallituksen jäsen, Easoft
klo 11.30 lounastauko
(tauon aikana webinaarikanavalla Coaching-klinikka eli
mahdollisuus kysyä ajankohtaisia vinkkejä suoraan Zeffin tiimiltä)
klo 12.00 Zeffin uudet ominaisuudet, Riikka Suuronen, Customer Coach, Zeffi
klo 12.30 - 14.00 Iltapäivän puheenvuorot
Automatisoitu myynnillinen asiakaskokemuskysely
Olli Pietiläinen, myyntijohtaja, SAKA
Palveluvalitsin - Case: Talent Boost
Ulla Hiekkanen-Mäkelä, Head of Talent Boost Finland, Business Finland ja
Satu Salonen, Talent Manager, Helsingin seudun kauppakamari
Case: Päijät-Hämeen kuntien sivistyspalvelut - yli vuosikymmen laajoja
arviointeja Zeffillä
Anjariitta Carlson, kehittämispäällikkö ja Raisa Kujala, kehittämiskoordinaattori,
Lahden kaupunki
klo 14.00 Kiitos kaikille! Keskustelun yhteenveto
klo 14.15 - 15.00 Webinaarikanava on auki, mahdollisuus keskustella Zeffin tiimin kanssa
Koko Zeffin tiimin puolesta toivotan sinut tervetulleeksi!
Janne Vainikainen
Customer Success Director, Zeffi
040 72 80 233
janne.vainikainen@zef.fi