Zeffi KEVÄT 2022 -tilaisuuden ohjelma

CC8184F2-ECE6-4024-A3DE-B98CD756D77D_4_5005_c-3

Zeffin 30.3.2022 asiakastilaisuuden ohjelma on nyt valmistunut, olkaa hyvät!

 

Ohjelma: Zeffi KEVÄT 30.3.2022 klo 9-12

klo 9.00 Tilaisuuden avaus

klo 9.00 Zeffi-lanseeraus: Kieliteknologiaominaisuudet 

Toimitusjohtaja Jaakko Alasaarela, Zeffi

  • Lanseeraamme juhlavuoden 2022 tilaisuuksissa uusia ominaisuuksia. Kevään tilaisuudessa paneudumme Zeffin uusiin kieliteknologiaominaisuuksiin. Zeffi tarjoaa ensimmäisenä kyselytyökaluna sentimenttianalyysin Suomen kieleen.
  • Kieliteknologian keskeinen hyöty on, että se auttaa syventämään ymmärrystä siitä, miksi tiettyyn kysymykseen vastataan tietyllä tavalla, esimerkiksi: Miksi teitä suositellaan? Yhdessä vaikkapa nelikentän ja Älykäs Zoomaus® -ominaisuuden kanssa saatu tieto antaa hyvin tarkan kuvan vastaajien mielipiteistä.

n. klo 9.30 Keynote-puheenvuoro: Case SAKA

Myyntijohtaja Olli Pietiläinen, SAKA

  • Tule kuulolle ja opit kuinka SAKA Suomen Autokauppa Oy kerää laajamittaisesti asiakaspalautetta autokaupan yhteydessä ja hyödyntää mm. kieliteknologiaa tulosten analyysissa. 

klo 10.00-11.00 Kolme näkökulmaa kyselyihin ja kieleen. 

Principal Consultant Janne Vainikainen, Zeffi

  • Sana-analyysi käytännönläheisesti. Millaisin termein teistä puhutaan? Mitkä adjektiivit kuvaavat teitä, entä millaisiin toimiin vastaajat aikovat ryhtyä (verbit). Sana-analyysi huomioi taipuvat sanat ja se auttaakin selvästi kokonaiskuvan muodostamisessa. Perinteinen sanapilvi kun on näyttänyt vaikkapa sanat "asiakaspalvelu", "asiakaspalvelun" ja "asiakaspalvelu" eri termeinä, vaikka kyse on saman sanan taipuneista muodoista. Ota kokonaiskuva haltuun, myös kielellisesti!
  • Sentimenttianalyysilla kiinni palautteen sävyyn. NPS on hyvä palautteen sävyn ennustaja, mutta ei aina aukoton. Anna kieliteknologian analysoida tekstin sävy ja pääset tarkemmin kiinni negatiivisiin - tai positiivisiin - palautteisiin. Vanha tilanne: tekstipalautteet ovat harmaa tai musta laatikko, jonka sisälle ei näe. Näet tekstit sellaisinaan, mutta kokonaiskuva satojen palautteiden sisällöstä voi jäädä pintapuoliseksi. Uusi tilanne (kieliteknologia käytössä): näe keskimääräinen palautteen sävy eri vastaajaryhmissä, vaikkapa myymälän, osaston tai tuoteryhmän perusteella. Järjestä palautteet positiivisimmasta negatiivisimpaan ja keskity siihen osaan palautteesta, johon haluat, lukematta ensin jokaista palautetta erikseen.
  • Konekäännös kyselyn laatijan tukena. Konekäännös mahdollistaa nopeiden käännösten tekemisen kustannustehokkaasti. Sen käyttö ei poista ihmistyön tarvetta kokonaan, käännös tulee minimissään silmäillä läpi virheiden välttämiseksi - usein terminologia vaihtelee kyselytyypistä toiseen ja ehdotettu termi ei aina ole sopivin tarkoitukseen. Kaiken kaikkiaan konekäännös voi mahdollistaa paremman asiakaspalvelun, kun voitte tarjota kyselysisällön myös niillä kielillä, joille ette käännöstoimiston käännöstä välttämättä teettäisi.

klo 11.00 - 12.00 Kyselyklinikka

Janne Vainikainen ja Harri Blankenstein, Zeffi.

  • Jatkamme suosittua kyselyklinikka-konseptiamme tämänkin vuoden asiakaspäivissä. Onko sinulla jotain kyselyihin liittyvää, joka on jäänyt askarruttamaan mieltä? Kyselyklinikka on foorumi keskustelulle kyselyistä ja tiedolla johtamisesta. Tule mukaan kysymään tai kuuntelemaan.

klo 12.00 Tilaisuuden päätös

Toivottavasti tapaamme linjoilla!

 

Liity mukaan tästä tai kopioi webinaari-linkki talteen:

https://bit.ly/ZeffiKEVÄT2022

 

--

Tässä kertauksena vielä tiedot tulevien tilaisuuksien päivämääristä:

Zeffi juhlii 25-vuotista taivaltaan järjestämällä 4 asiakastilaisuutta, joissa puheenvuorot vuorottelevat Zeffin juhlavuoden lanseerausten kanssa. 

Asiakaspäivissämme kuulet kokemuksia suoraan tekijöiltä, tule mukaan! Ohjelmassa monta huippupuheenvuoroa ja uusimmat Zeffi-lanseeraukset.

Tilaisuudet järjestetään seuraavasti

  • ZEFFI KEVÄT  30.3. keskiviikkona, klo 9-12
  • ZEFFI KESÄ    1.6. keskiviikkona, klo 9-12
  • ZEFFI SYKSY  30.9. perjantaina, klo 9-12
  • ZEFFI TALVI    1.12. torstaina, klo 9-12

Vahvistamme puheenvuorojen pitäjät lähiaikoina. Merkitse päivät jo kalenteriisi!

Ilmoittaudu mukaan tapahtumien tiedotuslistalle, niin saat tiedon puhujista suoraan sähköpostiisi.

Ilmoittaudu >>

 

Janne Vainikainen

Principal Consultant

040 7280233

janne.vainikainen@zef.fi 

 

ps. Joko huomasit joka toinen torstai pidettävät ilmaiset koulutukset. Tutustu tästä>>

BD0D3DED-8D7B-4EE7-BDD5-E1C42DEAC3FE