Käsite ”yrityskulttuuri” on viime vuosien aikana ponnahtanut esiin tod...
Pari kesää sitten päätin tehdä jotain itselleni vierasta. Lähdin kunni...
Asiakaspalautteen keruu on melkoinen taitolaji. Kuinka muodostaa kysym...
Innostuminen, flow, vastuu, vapaus, virtaus, intohimo, rakkaus, rohkeu...
Muutama kuukausi sitten kävin mielenkiintoisen keskustelun ihmisten ke...
Järjestimme eilen yhdessä Great Place to Workin ja Oulun kauppakamarin...
Vuosittainen henkilöstökysely on takanapäin ja raportin analysoinnista...
Tämä blogisarja kertoo ZEF-raportointiin liittyvistä arkkitehtuuriratk...
Luin taas tänään LinkedInistä mielenkiintoisen kirjoituksen hyvästä jo...
Ensimmäinen kysymys: Miksi? Miksi? Koska ihmiset eivät osta mitä sanot...
Oulun kaupunki on käyttänyt ZEFsurveytä aktiivisesti jo vuosia. Haasta...
ZEF on mukana hallituksen Työelämä 2020 -hankkeen blogikampanjassa. Ha...
Hyvä fiilis ja innostus siivittävät meidät hyviin suorituksiin. Innost...
Eikö olisikin helppoa, jos tietäisit tarkalleen, mitä asiakkaat rakast...
Tällä viikolla päästämme kaikki lukijamme kurkistamaan verhon taakse j...
Tämän tarinan juuret juontavat yrityksemme blogissa 16.5.2013 julkaist...
Kuten aiemmassa kirjoituksessamme totesimme, kyselyn hyvä suunnittelu ...