Eräänä syysiltapäivänä syvä keskittymiseni herpaantui aktiivisten myyn...
Taneli Tikka kertoo haastattelussa, mitä teollinen internet tarkoittaa...
Kävimme vastikään lounaalla eräässä hyvin tunnetussa ravintolassa. O...
Motivoitunut ja innostunut henkilöstö on parasta, mitä yrittäjä voi to...
Kukaan ei toivo saavansa reklamaatioita. Jokainen asiakkaitaan arvosta...
Me ihmiset tykästymme toisissamme samankaltaisuuksiin. Etsimme toisist...
Viikko käynnistyy koko henkilöstön yhteisellä palaverilla, jossa käymm...
Tiedätkö mikä on tärkein johtamistaito, jonka voit koskaan oppia? S...
Olin tehnyt pitkän päivän ja tavannut useita asiakkaita ympäri Suomea....
Nukutin kolmivuotiasta tytärtäni yöunille. Hän oli jostain syystä hy...
Oletko tullut ajatelleeksi, kuinka suuri osa nykyisistä asiakkaistas...
Jokaisella ihmisellä on kuulluksi tulemisen tarve. Tarve on sisäinen j...
Käsite ”yrityskulttuuri” on viime vuosien aikana ponnahtanut esiin tod...
Pari kesää sitten päätin tehdä jotain itselleni vierasta. Lähdin kunni...
Asiakaspalautteen keruu on melkoinen taitolaji. Kuinka muodostaa kysym...
Innostuminen, flow, vastuu, vapaus, virtaus, intohimo, rakkaus, rohkeu...
Muutama kuukausi sitten kävin mielenkiintoisen keskustelun ihmisten ke...
Järjestimme eilen yhdessä Great Place to Workin ja Oulun kauppakamarin...
Vuosittainen henkilöstökysely on takanapäin ja raportin analysoinnista...
Tämä blogisarja kertoo ZEF-raportointiin liittyvistä arkkitehtuuriratk...