Aika ajoin on hyvä miettiä tiimin organisointia ja toimivuutta. Google...
On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että modernit yritykset keräävät ...
Nykypäivänä tiedonkeruu on lähes jokaiselle yritykselle arkipäivää, te...
Montako kysymystä kyselyssä kannattaa olla? Miten hyvä kysymys muodost...
Eri tyyppisillä kyselyillä on selvitetty muun muassa asiakkaiden ja he...
Digitalisaation myötä kyselyt ovat muuttuneet ja jättäneet sekä paperi...
Sinisen meteoriitin Janne Gylling kirjoitti loistavan vertauksen datas...
Jokainen meistä on yksilö ja näemme maailman hieman erilaisena kuin mu...
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöks...
Yrityksen strategian hahmotteleminen on yksi vaativimpia johdon velvol...
Saimme vieraaksemme asiakaskokemuksen kehittämisen parissa aktiivisest...
Vincitin henkilöstöjohtaja Johanna Pystynen vieraili toimistollamme k...
Olemme rakentaneet ZEFin yrityskulttuuria yli 10 vuotta. Tähän on maht...
Yritysjohdon valmentaja Tero Puranen pistäytyi toimistollamme puhuma...
Saimme vieraaksi johtajuuden tohtorin ja Johtaja on Media! -konseptin ...
Jaakko Alasaarela piti oululaisille yrittäjyysuran alkupäässä taistele...
On maanantaiaamu ja koko työporukkamme istuu pitkän pöydän ääressä aam...
Saimme vieraaksemme Johanna Verhon, jolla on taustalla yli 15 vuotta t...
Kirjoitin vasta blogin Digitalist Networkiin työn muutoksesta, joka ot...
Luin juuri erittäin hyvän kirjan: The Big Data Driven Business. Kirja ...
Hyvästä yrityskulttuurista on puhuttu paljon, eikä suotta. Kun ihmis...