Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Pistäydyimme kollegani Topin kanssa Taitorin älytoimistolla Malmilla, ...
Nyt on taas se aika vuodesta, kun sosiaalinen media ja eri blogit täyt...
Ihmiset tulkitsevat kysymysten vastausskaaloja usein eri tavoin tai an...
Olet saattanut lukea siitä, kuinka eri yritykset keräävät tietoa sidos...
Jokainen meistä on ollut tilanteessa, jossa emme osaa vastata meille e...
Useimmat meistä ovat antaneet asiakaspalautetta jonkun organisaation t...
Järjestimme syyskuussa HR-ammattilaisille suunnatun Yrityskulttuuri hu...
Aika ajoin on hyvä miettiä tiimin organisointia ja toimivuutta. Google...
On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että modernit yritykset keräävät ...
Nykypäivänä tiedonkeruu on lähes jokaiselle yritykselle arkipäivää, te...
Montako kysymystä kyselyssä kannattaa olla? Miten hyvä kysymys muodost...
Eri tyyppisillä kyselyillä on selvitetty muun muassa asiakkaiden ja he...
Digitalisaation myötä kyselyt ovat muuttuneet ja jättäneet sekä paperi...
Sinisen meteoriitin Janne Gylling kirjoitti loistavan vertauksen datas...
Jokainen meistä on yksilö ja näemme maailman hieman erilaisena kuin mu...
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöks...
Yrityksen strategian hahmotteleminen on yksi vaativimpia johdon velvol...
Saimme vieraaksemme asiakaskokemuksen kehittämisen parissa aktiivisest...
Vincitin henkilöstöjohtaja Johanna Pystynen vieraili toimistollamme k...