Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä! Oletko miettinyt, ...
Kuuntelemme jatkuvasti asiakkailtamme saatua palautetta ja kehitämme Z...
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...
Rikastetun tiedon ja tietojohtamisen vuosikymmen Zeffi on jo yli kahde...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Caf-arviointikehys nyt Zeffissä Olemme toteuttaneet Zeffiin kansainväl...
"A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together i...
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Elämme vuotta 2018. Useat käyttötavaramme ovat kytkettynä verkkoon, hy...
Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat viimein täällä. ...
Johtaminen muutoksessa -sarja paneutuu tällä kerralla rekrytointiin yh...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. ...
Johtaminen muutoksessa -sarja paneutuu tällä kerralla tasa-arvoon suom...
Johtaminen muutoksessa -sarja jatkuu jälleen ja aiheena on tällä kerra...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Nyt alkaa kyselyiden maailmassa uusi aika. Tänään avaamme kaikille käy...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Kerätäksesi mahdollisimman laadukasta tietoa kyselyillä, on kysymystyy...
Onnistuneita kyselytutkimuksia yhdistää usein muutama selkeä piirre. N...