Elämme vuotta 2018. Useat käyttötavaramme ovat kytkettynä verkkoon, hy...
Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat viimein täällä. ...
Johtaminen muutoksessa -sarja paneutuu tällä kerralla rekrytointiin yh...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. ...
Johtaminen muutoksessa -sarja paneutuu tällä kerralla tasa-arvoon suom...
Johtaminen muutoksessa -sarja jatkuu jälleen ja aiheena on tällä kerra...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Nyt alkaa kyselyiden maailmassa uusi aika. Tänään avaamme kaikille käy...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Kerätäksesi mahdollisimman laadukasta tietoa kyselyillä, on kysymystyy...
Onnistuneita kyselytutkimuksia yhdistää usein muutama selkeä piirre. N...
Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Pistäydyimme kollegani Topin kanssa Taitorin älytoimistolla Malmilla, ...
Nyt on taas se aika vuodesta, kun sosiaalinen media ja eri blogit täyt...
Ihmiset tulkitsevat kysymysten vastausskaaloja usein eri tavoin tai an...
Olet saattanut lukea siitä, kuinka eri yritykset keräävät tietoa sidos...
Jokainen meistä on ollut tilanteessa, jossa emme osaa vastata meille e...
Useimmat meistä ovat antaneet asiakaspalautetta jonkun organisaation t...
Järjestimme syyskuussa HR-ammattilaisille suunnatun Yrityskulttuuri hu...