On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että modernit yritykset keräävät ...
Aika ajoin saamme kyselyiden tekijöiltä surullisia viestejä: iso osa t...
Perjantai-iltapäivä oli vanhassa työpaikassani, suurehkossa contact ce...
Nyt kun kyselyn sisältö on valmis ja ulkoasukin herättää ylpeyden tunn...
Oletko miettinyt, miten valtava määrä tietoa asiakkaillasi on liiketoi...
Nykypäivänä tiedonkeruu on lähes jokaiselle yritykselle arkipäivää, te...
Palkitseminen on tunnettu tapa kannustaa ihmisiä kyselyjen pariin ja u...
Montako kysymystä kyselyssä kannattaa olla? Miten hyvä kysymys muodost...
Eri tyyppisillä kyselyillä on selvitetty muun muassa asiakkaiden ja he...
Digitalisaation myötä kyselyt ovat muuttuneet ja jättäneet sekä paperi...
Meiltä monesti kysytään mikä on hyvä vastausprosentti. Tälle ei ole mi...
Käyttäytymistä seuraamalla kerätty data vaatii usein paljon analysoint...
On hyvin luonnollista tehdä olettamuksia henkilöstökyselyn tuloksista ...
Luin juuri erittäin hyvän kirjan: The Big Data Driven Business. Kirja ...
Olet varmasti joskus vastannut perinteiseen raksi ruutuun -kyselyyn. S...
Innostuminen, flow, vastuu, vapaus, virtaus, intohimo, rakkaus, rohkeu...
Vuosittainen henkilöstökysely on takanapäin ja raportin analysoinnista...