Vastaa kysymyksiin alla ja löydä tuloksena luonteellesi ominaiset vahv...
Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat viimein täällä. ...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Nyt alkaa kyselyiden maailmassa uusi aika. Tänään avaamme kaikille käy...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Kerätäksesi mahdollisimman laadukasta tietoa kyselyillä, on kysymystyy...
Onnistuneita kyselytutkimuksia yhdistää usein muutama selkeä piirre. N...
Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Vuosittainen henkilöstötutkimus voi pahimmillaan lisätä stressiä työyh...
Henkilöstökysely on erinomainen keino selvittää oman henkilöstön hyvin...
Nyt on taas se aika vuodesta, kun sosiaalinen media ja eri blogit täyt...
Ihmiset tulkitsevat kysymysten vastausskaaloja usein eri tavoin tai an...
Olet saattanut lukea siitä, kuinka eri yritykset keräävät tietoa sidos...
Jokainen meistä on ollut tilanteessa, jossa emme osaa vastata meille e...
Useimmat meistä ovat antaneet asiakaspalautetta jonkun organisaation t...
Erilaiset sähköiset kyselyt ovat olleet osa tiedonkeruuta jo pitkän ai...
Nettitestien pisteyttäminen saattaa aluksi tuntua hieman vaikealta, et...
On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että modernit yritykset keräävät ...
Aika ajoin saamme kyselyiden tekijöiltä surullisia viestejä: iso osa t...