Asiakaskokemus, Tiedolla johtaminen [Video] Sami & Perttu Ahvenainen - Kenen vastuulla on asiakaskokemus? Saimme vieraaksemme asiakaskokemuksen kehittämisen parissa aktiivisest... Sami Kivensalo
Myynti ja markkinointi, Asiakaskokemus, Haastattelut Haastattelussa Tomi Korpaeus - Asiakaspalvelun uusi aika Saimme vieraaksi Provad Oy:n operatiivisen johtajan Tomi Korpaeuksen. ... Julius Tuomikoski
Asiakaskokemus, Tiedolla johtaminen Asiakkaiden ymmärtämisestä ylivoimatekijä Kävimme vastikään lounaalla eräässä hyvin tunnetussa ravintolassa. O... Tuomas Haapsaari
Asiakaskokemus, Tiedolla johtaminen Näillä viidellä vinkillä moninkertaistat suositusten määrän Oletko tullut ajatelleeksi, kuinka suuri osa nykyisistä asiakkaistas... ZEF
Asiakaskokemus, Tiedolla johtaminen Kuinka toteutan onnistuneen asiakaspalautteen? Asiakaspalautteen keruu on melkoinen taitolaji. Kuinka muodostaa kysym... ZEF
Asiakaskokemus, Tiedolla johtaminen Kuinka reagoida asiakaspalautteisiin Tämän tarinan juuret juontavat yrityksemme blogissa 16.5.2013 julkaist... ZEF