Tule mukaan - kuulet kokemukset suoraan tekijöiltä! Oletko miettinyt, ...
Kohti rikasta asiakastietoa - pienin askelin ja suurin harppauksin Kys...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Kiinnostaako työskentely Suomen parhaassa työpaikassa (Great Place to ...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. ...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Palautteen antaminen on nykypäivänä avoimempaa kuin koskaan. Perinteis...
Pistäydyimme kollegani Topin kanssa Taitorin älytoimistolla Malmilla, ...
Alexandria Pankkiiriliikkeen Anssi Huisman sekä Matter Agencyn Matias ...
Järjestimme syyskuussa HR-ammattilaisille suunnatun Yrityskulttuuri hu...
Oletko miettinyt, miten valtava määrä tietoa asiakkaillasi on liiketoi...
Asiakaspalvelutyössä reklamaatiotilanteiden kohtaaminen on väistämätön...
Olen toiminut erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä siitä lähtien kun l...
Tämän päivän asiakas odottaa saavansa hyviä kokemuksia palveluja hankk...
Kuvitellaanpa tilanne, missä vierailet työmatkalla täysin uudessa hote...
Saimme vieraaksemme Attidon Chief Customer Officer Minna Ruusuvuoren. ...