Oletko sinä tai tuttusi ZEFin tuleva Customer Success Manager?

Kiinnostaako työskentely Suomen parhaassa työpaikassa (Great Place to Work 2016, 1. sija, Pienet yritykset)? 

Zeffi hakee Customer Success Manageria Espoon toimistolle. 

Zeffillä on 20 vuoden kokemus organisaatioiden päätöksenteon tukemisessa Suomessa ja ulkomailla. Olemme ohjelmistoalan yritys. Kehitämme ja myymme kauniita ja älykkäitä kyselyjä SaaS -palveluna. Toimintaamme ohjaavat kolme arvoa: Rakkaus, Passion ja Rohkeus. Perheeseemme kuuluu tällä hetkellä työntekijöitä neljästä eri maasta ja yhteinen kielemme on englanti. Meillä on yhteinen unelma: Auttaa maailmaa päätöksenteossa. Lisätietoa ZEFistä: www.zef.fi

Oletko sinä tuleva työkaverimme?

Toivomme hakijoilta seuraavia asioita:

  • Aiempaa kokemusta Customer Success -työstä, mielellään SaaS-liiketoiminnasta
  • Ongelmanratkaisukykyä ja aikaansaavaa asennetta
  • Intohimoista ja uteliasta suhtautumista ohjelmistoihin ja teknologiaan
  • Koodausosaaminen on plussaa

Mitä voit odottaa meiltä?

  • Vakituisen työsuhteen kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä
  • Inspiroivan työyhteisön, joka rohkaisee sinua olemaan paras versio itsestäsi
  • Vapaasti valittavissa olevat työvälineet
  • Joustavat mahdollisuudet vaikuttaa työhösi, mm. etätyömahdollisuuden
  • Mahdollisuudet haastaa itsesi ja kehittyä parhaaksi työssä, jota rakastat
  • Tutkitusti Suomen parhaan työpaikan (GPTW #1, 2016)

 

Lisätietoa:

Työpaikan sijainti: ZEFin Espoon toimisto (Metsänneidonkuja 10)

Työsuhteen alkaminen: Heti tai sopimuksen mukaisesti.

Lisätietoa: janne.vainikainen@zef.fi

Voit lähettää hakemuksesi ja CV:n suoraan sähköpostilla.

 

Toimi pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.