Positiivinen asiakaskokemus suuressa roolissa Zeffin Timanttipäivillä!
Timanttiset asiakkuuspäivät saatiin hienosti maaliin. Iso kiitos mukana olleille!
Tänäkin vuonna jouduimme järjestämään tapahtuman verkossa. Tapahtumasta löytyy tallenne. Alla lyhyt kertaus miten päivä eteni:
Ensimmäisenä vieraana oli Jennifer Delano, DelanoPR yrityksestä. Hän on Hollannin yksi johtavista PR-vaikuttajista ja haluaa parantaa sekä kehittää yhteistyötä yritysten ja sidosryhmien välillä. Hän auttaa myös B2B-palveluntarjoajia tulemaan tunnetuiksi saamalla massiivista ilmaista julkisuutta.
Jenniferille tärkein Zeffi ominaisuus on: helppokäyttöisyys, nopea tapa kerätä dataa ja helposti jaettava linkki.
(Jenniferin haastattelu alkaa videolla kohdasta: 3:40: Suora videolinkki: Timanttipäivät 2021)
Seuraavaksi haastattelin Lindström Groupin Head of Global, HRD:tä Helen Loncaria. Lindström on ollut Zeffin asiakas jo useamman vuoden. He hyödyntävät Zeffiä monipuolisesti, niin asiakastyytyväisyyskyselyissä, HR, 360 sekä strategianmuutoksissa. Lindström Groupilla on yli 4500 työntekijää, 24 eri maassa. Kyselyitä he ovat tehneet koko organisaatiossa yli 130 kpl.
Helenille tärkeimmät Zeffi ominaisuudet ovat: Reaaliaikainen data, saatavilla joka maassa, erittäin helppo rakentaa, saa yrityksen väreillä ja logoilla, täysi omistus = kuin olisi heidän oma työkalu sekä nopea asiakastuki.
(Helenin haastattelu alkaa videolla kohdasta: 21:30. Suora videolinkki: Timanttipäivät 2021)
Kolmantena haastattelin HR asiantuntijaa Niina Purasta, Cap autokoulusta. CAP on Pohjoismaiden suurin valtakunnallinen ja vahvasti kasvava kuljettajakoulutusyritys. Heillä on yli 300 työntekijää, 100 eri toimipisteessä.
Cap Autokoulut tuli Zeffin asiakkaaksi 2021 vuoden alusta ja he ovat ehtineet tehdä HR sekä asiakastyytyväisyyskyselyn. Niina kertoi käyttävänsä sitä kurssille ilmoittamiseen, miten rekry on sujunut, onko tarvetta koulutuksiin jne. Hän myös hyödyntää Zeffiä exit asioissa, kuten työntekijä on lähtenyt yrityksestä eläkkeelle tai toiseen firmaan.
Niinalle tärkeimmät ominaisuudet: helppokäyttöisyys
(Haastattelu alkaa videolla kohdasta: 44:30. Suora videolinkki: Timanttipäivät 2021)
Päivän päätteeksi haastattelin Taru Honkosta Mylabiltä. Mylab on Pohjoismaiden johtava terveydenhuollon laboratorioiden ja diagnostiikan tietojärjestelmien asiantuntija yritys. Heillä on Suomessa 120 työntekijää ja heillä on alalta 34 vuoden kokemus.
He käyttävät ensisijaisesti NPS-mittaria, kahdesti vuodessa. Sillä he mittaavat operatiivista toimintaa, myös pitkällä tähtäimellä. Lisäksi he keräävät koulutuspalautetta, tapahtumapalautetta jne.
Taru korosti Zeffin helppokäyttöisyyttä sekä selkeää analytiikkaa
(Haastattelu alkaa videolla kohdasta: 2:05:05. Suora videolinkki: Timanttipäivät 2021)
Lisäksi kävin läpi mitä uutuuksia Zeffiin on tullut. Kurkkaa ja kerää ideoita, miten voisit hyödyntää uusia ominaisuuksia omassa työssäsi. (videolla kohdassa: 1:11:55. Suora videolinkki: Timanttipäivät 2021)
- Valintakysymyksessä voi sekoittaa vaihtoehtojen järjestystä
- Kuvavalinta (kuvakysymys)
- Youtube-videon upotus, kysymysryhmiin tai kiitossivulle
- Kuvat kysymysryhmiin tai kiitossivulle
- HubSpot integraatio
- Uusi toimitusvaihtoehto, leijuva upotus Popup
- Kyselyjen kansiot
- Sähköposti-ilmoitus (hälyte), visuaalinen ilme
- Kolme eri vaihtoehto: tunnistettu, puoli anonyyminen, anonymity certified
- Esteettömyys tila- saavutettavuus
- NPS kysymys suoraan sähköpostiin. Skaala 0-10 näkyy jo viestissä.
- Julkaise kysely - luonnos
- Automaattinen kielivalinta
- Pakotettu kysymys
- Liitetiedosto kysymys
- Kontaktien kysyminen: sähköposti sekä puhelinnumero
- Developer.zef.fi lisää ideoita
- Keskiarvot
- Kyselyiden yhdistäminen
- Kyselyjen siirtäminen vanhasta järjestelmästä uuteen
Jos joku asia jäi askarruttamaan tai tarvitset sparrausta, olethan minuun yhteydessä.
Mari Paasovaara
Customer Success Manager
mari.paasovaara@zef.fi tai 0505466352