Zeffin asiakastarina: Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91
Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteisen Timanttipäivä-webinaarin, jonka puheenvuoroja esittelemme lähiaikojen blogi-postauksissamme. Blogisarjan ensimmäisessä osassa SUHK:n Rami Luomanpää kertoo, kuinka Zeffi auttaa heitä asiakkaiden kuulemisessa. Urheiluhierontaa päätoimintanaan tekevälle SUHK:lle asiakastyytyväisyys on keskeisen tärkeää, joten sen varmistamiseksi on rakennettu kattava tapa.
Muutamia nostoja:
- toteutuksessa hyödynnetään integraatiota ja kyselyautomaatiota
- asiakastyötä tekevät (hierojat ja fysioterapeutit) saavat henkilökohtaiset live-palautteet
- tuloksia seurataan toimipisteittäin, myös tämä seuranta on reaaliaikaista
- SUHK:n saavuttama NPS, 91, on tuhansien vastaajien sarjassa maamme korkeimpia
Katso Rami Luomanpään kuvaus SUHK:n tavasta seurata asiakaskokemusta alta:
SUHK:n tapa paitsi seurata aktiivisesti asiakastyytyväisyyden kehitystä, myös antaa tieto suoraan tekijöiden käyttöön on hyvä esimerkki tiedolla johtamisesta. Tällä tavoin toteutettuna asiakaskuuntelu on aidosti vaikuttavaa
Seuraavana tässä blogisarjassa julkaistaan Lakkapää Oy:n verkkokaupan asiakastyytyväisyyden mittaamista koskeva video, noin viikon kuluttua. Onko teillä Zeffi-tarina, jonka haluaisitte jakaa muiden kanssa? Ole yhteydessä Vainikaisen Janneen tai Paasovaaran Mariin.
Haluatko testata Zeffiä?
Kysyttävää Zeffiin liittyen? Ole yhteydessä!
Janne Vainikainen, Zeffi, Principal Consultant
janne.vainikainen@zef.fi