Kuinka automatisoida myynnillinen asiakaskokemuskysely - SAKA:n tarina
Kuinka kerätä liidejä ja suosituksia asiakaspalautteen ohessa
Zeffi järjesti 5.5.2020 asiakkailleen Timanttipäivän, jonka puheenvuoroja julkaistaan tässä blogisarjassa. Ensimmäisessä osassa SAKA:n myyntijohtaja Olli Pietiläinen esittelee kokemuksia myynnillisestä asiakaskokemuskyselystä. Voit tutustua Zeffin myynnillinen asiakaskokemuskysely -konseptiin sivuillamme.
Blogisarjassa julkaistaan myös muita Timanttipäivän 5.5.2020 esityksiä. Seuraavalla kerralla vuorossa Lumonin Vilja Lehtosen esitys kyselyiden hyödyntämisestä mm. laadunvarmistuksessa ja asiakasraportoinnissa. Jos haluat seurata blogisarjaa, muista myös tilata kooste uusista kirjoituksista, ellet vielä ole tilaaja.
Rakenna oma kyselysi:
Seuraava Zeffin timanttipäivä järjestetään 5.11.2020. Tule kuulolle!
Janne Vainikainen, Customer Success Director, Zeffi
0407280233