Johtaminen muutoksessa -sarja paneutuu tällä kerralla tasa-arvoon suom...
Johtaminen muutoksessa -sarja jatkuu jälleen ja aiheena on tällä kerra...
Kyselyiden monipuolinen hyödyntäminen on hyvä tapa kerätä tarkkaa tiet...
Nyt alkaa kyselyiden maailmassa uusi aika. Tänään avaamme kaikille käy...
Jokainen yritys on saanut asiakaspalautetta jossain muodossa, olipa si...
Meillä kaikilla on oma mielipiteemme henkilöstökyselyistä. Olen törmän...
Asiakaslähtöisyydestä on tullut tärkeä osa lähes jokaisen menestyvän y...
Kerätäksesi mahdollisimman laadukasta tietoa kyselyillä, on kysymystyy...
Onnistuneita kyselytutkimuksia yhdistää usein muutama selkeä piirre. N...
Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Panostaminen innostuneeseen ja sitoutuneeseen henkilöstöön on tutkitus...
Johtaminen muutoksessa -sarja saa taas jatkoa. Tällä kerralla olemme s...
Vuosittainen henkilöstötutkimus voi pahimmillaan lisätä stressiä työyh...
Johtaminen muutoksessa -sarja saa vihdoin jatkoa ja tällä kertaa olemm...
Palautteen antaminen on nykypäivänä avoimempaa kuin koskaan. Perinteis...
Uuden ajan johtaminen on ollut runsaasti esillä sosiaalisessa mediassa...
Henkilöstökyselyt ovat rantautuneet osaksi usean organisaation vuosike...
Epäonnistuminen työelämässä saattaa pahimmillaan tuntua maailman lopul...
Pistäydyimme kollegani Topin kanssa Taitorin älytoimistolla Malmilla, ...
Henkilöstökysely on erinomainen keino selvittää oman henkilöstön hyvin...