En ole muita parempi ihminen, työkaveri, esimies tai johtaja. Tämänkal...
Nettitestien pisteyttäminen saattaa aluksi tuntua hieman vaikealta, et...
Useimmat meistä ovat palanneet rentouttavalta kesälomalta. Itse sain t...
Aika ajoin on hyvä miettiä tiimin organisointia ja toimivuutta. Google...
On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että modernit yritykset keräävät ...
Aika ajoin saamme kyselyiden tekijöiltä surullisia viestejä: iso osa t...
Uskon, että ihmisissä työyhteisöjen sisällä on valtavasti potentiaalia...
Perjantai-iltapäivä oli vanhassa työpaikassani, suurehkossa contact ce...
Haluamme jakaa kaikki oppimme yrityskulttuurin rakentamisesta videon m...
Nyt kun kyselyn sisältö on valmis ja ulkoasukin herättää ylpeyden tunn...
Oletko miettinyt, miten valtava määrä tietoa asiakkaillasi on liiketoi...
Nykypäivänä tiedonkeruu on lähes jokaiselle yritykselle arkipäivää, te...
Tutkimme yhdessä Mick P. Couperin (Michiganin yliopisto, Yhdysvallat) ...
Asiakaspalvelutyössä reklamaatiotilanteiden kohtaaminen on väistämätön...
Saimme vieraaksemme Tampereen yliopiston puheviestinnän professorin Pe...
Suomalaiset organisaatiot mittaavat paljon eri asioita, esimerkiksi to...
Palkitseminen on tunnettu tapa kannustaa ihmisiä kyselyjen pariin ja u...
Saimme vieraaksemme Vimman Managing Director Sini Vikkulan. Sini on ko...
Osallistuin vastikään Diacorin ja Aalto yliopiston järjestämään itsens...
Useimmat meistä ovat törmänneet erilaisiin nettitesteihin sosiaalisess...