Zeffin asiakastarina: Leipurin Oyj
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä
Zeffi järjesti 5.11.2020 Timanttipäivän webinaarin, jonka puheenvuoroja esittelemme nyt blogi-julkaisuissamme. Blogisarjan ensimmäisessä osassa Leipurin Oyj:n Head of Marketing, Mika Coles kertoo, kuinka Zeffiä hyödynnetään heidän organisaatiossaan.
Leipurinilla asiakaslähtöisyys ohjaa kaikkea toimintaa, jonka tukena Zeffi toimii loistavasti. Mikan mukaan heillä kynnys tehdä kokemuskyselyitä on madaltunut Zeffin käyttöönoton jälkeen, ja asiakkaita on nyt helpompi lähestyä digitaalisissa kanavissa.
Haluatko testata Zeffiä?
Kysyttävää Zeffiin liittyen? Ole yhteydessä!
Zeffin Customer Success -tiimi