Zeffin asiakastarina: Lakkapää Oy

Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa

Johanna Mattila, Lakkapää Oy

Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteisen Timanttipäivä-webinaarin, jonka puheenvuoroja esittelemme lähiaikojen blogi-postauksissamme. Johanna Mattila Lakkapää Oy:stä kertoo, millaista oli alkaa keräämään palautetta verkkokaupasta ja millaisia oppeja he saivat kyselyn toteutuksesta. Lakkapään esimerkissä havainnollistuu myös tyytyväisiltä asiakkailta kerättävien Google-arvosteluiden merkitys.

Muutamia nostoja:

  • toteutettiin verkkokaupan asiakastyytyväisyyskysely toiminnan kehittämiseksi
  • tuloksien pohjalta on helppo tarvittaessa kontaktoida asiakkaita, kun siihen on tarve
  • raportti on havainnollinen ja siinä hyödynnetään myös kielen analyysia
  • on helppo nähdä, missä kehittämiskohteet ja vahvuudet ovat
  • eri käyttäjäryhille, kuten yrityksen päättäjille voidaan laatia heidän tarvitsemiaan näkymiä
  • käyttöönoton yhteydessä siirrettiin parhaita kyselykäytäntöjä ja varmistettiin, että mitataan sitä, mitä on tarkoituskin mitata

Katso Johanna Mattilan kuvaus Lakkapää Oy:n tavasta kehittää asiakaskokemusta:

 
 
Edellisenä tässä blogisarjassa julkaistiin Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK:n video, jossa Rami Luomanpää kertoi automatisoidusta ja integroidusta tavasta mitata asiakaskokemusta palvelutoiminnassa.

Onko yritykselläsi Zeffi-tarina, jonka haluaisitte jakaa muiden kanssa? Ole yhteydessä Vainikaisen Janneen tai Paasovaaran Mariin. Seuraava Zeffin Timanttipäivä -asiakastapahtuma järjestetään toukokuussa 2022. Tervetuloa mukaan jo tässä vaiheessa, joko puhujana tai yleisön joukossa!
 

Haluatko testata Zeffiä?

Kokeile ilmaiseksi >>

 

Kysyttävää Zeffiin liittyen? Ole yhteydessä!

Janne Vainikainen, Zeffi, Principal Consultant

janne.vainikainen@zef.fi