Zeffin asiakastarina: Lakkapää Oy
Verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä rakentamassa
Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteisen Timanttipäivä-webinaarin, jonka puheenvuoroja esittelemme lähiaikojen blogi-postauksissamme. Johanna Mattila Lakkapää Oy:stä kertoo, millaista oli alkaa keräämään palautetta verkkokaupasta ja millaisia oppeja he saivat kyselyn toteutuksesta. Lakkapään esimerkissä havainnollistuu myös tyytyväisiltä asiakkailta kerättävien Google-arvosteluiden merkitys.
Muutamia nostoja:
- toteutettiin verkkokaupan asiakastyytyväisyyskysely toiminnan kehittämiseksi
- tuloksien pohjalta on helppo tarvittaessa kontaktoida asiakkaita, kun siihen on tarve
- raportti on havainnollinen ja siinä hyödynnetään myös kielen analyysia
- on helppo nähdä, missä kehittämiskohteet ja vahvuudet ovat
- eri käyttäjäryhille, kuten yrityksen päättäjille voidaan laatia heidän tarvitsemiaan näkymiä
- käyttöönoton yhteydessä siirrettiin parhaita kyselykäytäntöjä ja varmistettiin, että mitataan sitä, mitä on tarkoituskin mitata
Katso Johanna Mattilan kuvaus Lakkapää Oy:n tavasta kehittää asiakaskokemusta:
Edellisenä tässä blogisarjassa julkaistiin Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK:n video, jossa Rami Luomanpää kertoi automatisoidusta ja integroidusta tavasta mitata asiakaskokemusta palvelutoiminnassa.
Onko yritykselläsi Zeffi-tarina, jonka haluaisitte jakaa muiden kanssa? Ole yhteydessä Vainikaisen Janneen tai Paasovaaran Mariin. Seuraava Zeffin Timanttipäivä -asiakastapahtuma järjestetään toukokuussa 2022. Tervetuloa mukaan jo tässä vaiheessa, joko puhujana tai yleisön joukossa!
Haluatko testata Zeffiä?
Kysyttävää Zeffiin liittyen? Ole yhteydessä!
Janne Vainikainen, Zeffi, Principal Consultant
janne.vainikainen@zef.fi