English

Luo itsestäsi timantinkova arviointiosaaja ilmaisen oppaamme avulla

Eikö olisikin helppoa, jos tietäisit tarkalleen, mitä asiakkaat rakastavat yrityksessäsi ja mitä he haluaisivat kehittää? Mikä osa toiminnastasi sujuu kuin tanssi, mikä taas meinaa junnata kuin 3G kaukaisimmalla katvealueella?

Palautteenkeruun ajatellaan usein olevan jonkinlaista salatiedettä. Yleinen luulo on, että palautteen antaminen yrityksen toiminnasta ei innosta kuin erityisen värikkäitä ruusuja tai harvinaisen piikikkäitä risuja jakelevia asiakkaita. Todellisuudessa halukkaita palautteenantajia löytyy kuitenkin pilvin pimein. Ongelmana on vain palautteenkeruussa käytetty keinovalikoima – se, että palautetta ei kerätä sopivin menetelmin, houkuttelevalla tavalla, oikeaan aikaan ja suunnitelmallisesti.

Ratkaisuksi tähän ongelmaan laadimme kyselyjen pikaoppaan. PDF-oppaassa valotamme onnistuneen palautteenkeruun saloja ja jaamme 7 tehokasta vinkkiä onnistuneeseen kyselyyn: kerromme mm. kyselyn kuin kyselyn sopivasta pituudesta, kuinka tavoittaa mahdollisimman suuri määrä vastaajia, kuinka raportointi tulisi hoitaa sekä paljon muuta. Oppaan neuvot toimivat yleisesti ottaen kaikenlaisten kyselyjen ja arviointien tekemisessä, parhaiten saat toki hyödynnettyä niitä Arviointikoneellamme.

Kyselyoppaan pohjalta osaat suoraan rakentaa ammattimaisen ja laadukkaan arviointisuunnitelman tukemaan yrityksesi strategista kehitystä. Mikä parasta, opas on täysin ilmainen, eikä velvoita sinua mihinkään.

Olisiko sinulla käyttöä vinkeille, joilla laadit kyselymaailman helmiä - ammattimaisia, aidosti hyödynnettäviä vastaajamagneetteja - yrityksesi strategisen kehityksen tueksi? Haluaisitko päästä paremmin jyvälle maksavien ja potentiaalisten asiakkaittesi mielenliikkeistä? Oletko tekemässä kyselyä, muttet tiedä, mistä aloittaa? Haluatko kenties kasvattaa kyselyidesi vastausprosentteja?

Laitahan oma kyselyoppaasi tilaukseen saman tien syöttämällä tilauksesi täällä. Pääset lataamaan PDF-oppaan ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

 

ps. Lue samalla parhaat vinkit asiakaskyselyidesi tuotannon avuksi täältä. http://www.arviointikone.fi/asiakasymmarrys-kuinka-teet-onnistuneen-asiakaskyselyn/