Korona hallinnassa -testi

Tarjoamme suomalaisille työyhteisöille mahdollisuuden tehdä organisaatiokohtainen Korona hallinnassa -testi maksutta. Vastauksista kootaan vertailutietokanta, josta voitte verrata henkilöstönne tekemää tilannearviota toimialanne keskimääräisiin arvoihin.

Näyttökuva 2020-3-31 kello 15.27.35

Ensimmäisen viikon aikana vastaajat ovat antaneet omalle organisaatiolleen korkean suositteluarvon koronatilanteen hoitamisesta, NPS on 46. 

Miltä teidän tuloksenne näyttää? Voitte tilata myös organisaatiokohtaisen kutsu- ja raporttilinkin testikysymyksiin vastattuanne. Testi sekä mahdollisesti tilaamanne toimialan vertailuraportit ja organisaatiokohtaiset vastaus- ja raporttilinkit ovat maksuttomia palveluja, jotka tarjoamme teille tässä erityisessä tilanteessa.

 

Kuva: Vastaukset oman organisaation korona-aikana hyvin hoitamista asioista sanapilvenä

Kyselyn vertailutietokanta kerätään seuraavista aiheista:

  • Kuinka todennäköisesti suosittelisit organisaatiotasi ystävällesi sen perusteella, kuinka koronatilanne on kokonaisuutena hoidettu? (NPS-kysymys)
  • Mahdollisen etätyön organisointi on meillä hoidettu hyvin. (Nelikenttä)
  • Turvallisuudesta on huolehdittu, minun ei tarvitse pelätä tartuntaa työstäni johtuen. (Nelikenttä)
  • Organisaatiollamme on sujuvat sähköiset työkalut etätyöskentelyyn. (Nelikenttä)
  • Olemme ottaneet käyttöön uusia tapoja tehdä työtä yhdessä. (Nelikenttä)
  • Mahdollisen etätyöpisteeni ergonomia on kunnossa. (Nelikenttä)
  • Työyhteisössämme on kaikesta huolimatta hyvä ilmapiiri. (Nelikenttä)

Vertailuraportit tuotetaan näille toimialoille:

  • Arkkitehti- ja insinööripalvelut
  • Energia- ja ympäristöhuolto
  • ICT-palvelut ja ohjelmistosuunnittelu
  • Kiinteistö- ja rakennusala
  • Konsultti- ja muut liike-elämän palvelut
  • Kuljetus ja varastointi
  • Majoitus- ja ravitsemisala
  • Markkinointi- ja viestintäala
  • Rahoitusala
  • Sosiaali- ja terveysala
  • Teollisuus
  • Tukku- ja vähittäiskauppa
  • Julkinen hallinto
  • Muu toimiala

 

Tukenanne kaikkina aikoina,

Customer Success -tiimi, Zeffi

support@zef.fi